Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Destrukcyjne działania LPR! |
Kto wie, co znaczy ten termin?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Destrukcyjne działania LPR! |
Oczywiście chodzi mi o definicję wg słownika języka polskiego...
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Destrukcyjne działania LPR! |
Sagitta, no i dobrze, ze centrum miasta jest blisko krów i pól nawożonych obornikiem. Trochę egzotyki nie zaszkodzi. A według mnie centrum jest na Skate Parku. Zwłaszcza dla małolatów.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Destrukcyjne działania LPR! |
Według mnie zdecydowanie znajduje się ono w pobliżu Statoil, a dokąłdniej na samym środku między dystrybutorami 1 i 2, a drzwiami sklepu.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Destrukcyjne działania LPR! |
Ogolnie ceny benzyny w regionie roznia sie diametralnie...dlaczego? _____________________ Kefas "Bo im tylko o to chodzi Abyś sam sobie szkodził Abyś sam nie mógł myśleć Abyś sam nie mógł chodzić"
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Destrukcyjne działania LPR! |
Łomża- Zawady- Giełczyn- Czerwony Bór- wg oznakowanego szlaku turystycznego.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Destrukcyjne działania LPR! |
Ja ostatnio pedałowałem Łomża - Kupiski - Jednaczewo - Łomża = ok. 21 km. Polecam
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Destrukcyjne działania LPR! |
Poprostu patrzeć dalej niż własny interes, wykorzystywać siłę i zaangażowanie ludzi, chcących coś robić. Wyznaczać cele i wspólnie je realizować.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Destrukcyjne działania LPR! |
tz to już dziś. Będę. tz i wszyscy szanowni zainteresowani nastawcie sie psychicznie na myśl, że takich spotkań trzeba bedzie odbyć więcej. Pozdrawiam wszystkich druhów wioślarzy i sympatyków.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Destrukcyjne działania LPR! |
....i zaoszczędzili..... jednego klienta mniej.... :D
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Destrukcyjne działania LPR! |
http://www.gddp.gov.pl/html/aktualnosci_inf70.htm Podsumowanie: "Ocena wariantu I (przez Łomżę) Podstawowe zalety: • Trasa krótsza o ok. 28 km - krótszy czas dojazdu z przejścia granicznego do centrum Polski. • Dobre powiązanie ruchowe miejscowości położonych w korytarzu z Warszawą a także w układzie międzynarodowym - szansa aktywizacji obszarów wokół Łomży, Grajewa czy Rajgrodu (100 tys. mieszkańców). • Wykorzystanie ok. 75% długości istniejących korytarzy drogowych. Ocena wariantu II (przez Białystok) Podstawowe zalety: • Powiązanie Białegostoku, (250 tys. mieszkańców) z Warszawą za pomocą drogi ekspresowej i docelowo z systemem DSR. • Dogodne połączenie Białegostoku z układem dróg międzynarodowych poprzez przejście graniczne w Budzisku oraz usprawnienie dojazdu do przejść granicznych (Chworościany, Lipszczany i Ogrodniki). • Połączenie budowy "Via Baltici" z realizacją trasy Suwałki-Augustów-Białystok-Lublin-Barwinek (odcinek Augustów-Białystok o dł. ok. 86 km). • Możliwość usprawnienia węzła drogowego w rejonie Białegostoku. • Znaczne (84%) wykorzystanie istniejącego korytarza drogowego drogi nr 8. Ocena wariantow I i II Z punktu widzenia uwarunkowań międzynarodowych w zasadzie warianty można uznać za równoważne. Wariant I umożliwia krótsze połączenie Krajów Bałtyckich z centrum Polski i zachodnią Europą, oznacza jednak odsunięcie w czasie podwyższenia standardu powiązań z Białorusią Wariant II zapewnia lepsze powiązanie z Białymstokiem oraz lepszy dostęp do pozostałych przejść granicznych usytuowanych w regionie. Dzieje się to jednak kosztem wydłużenia drogi dla relacji Kraje Bałtyckie - Warszawa i Europa Zachodnia. Posumowanie Pilność realizacji trasy wynika: • ze stale obserwowanego wzrostu ruchu drogowego (wzrost ruchu 7-8% rocznie), • z wysokiego udziału ruchu ciężarowego na poziomie 20-45%, • z umacniania się roli przejścia drogowego w Budzisku jako jednego z najważniejszych towarowych przejść granicznych w Polsce, • z występowania licznych uciążliwości związanych z ruchem drogowym na istniejących drogach (uciążliwość dla mieszkańców, niszczenie nawierzchni, straty czasu, wypadki), • z konieczności wypełnienia zobowiązań międzynarodowych Warianty przebiegu trasy określone na początku lat 90-tych stanowią dobrą podstawę dla dokonania ostatecznego wyboru trasy planowanej drogi ekspresowej. Zastrzeżenie budzi fakt, że dotychczasowe analizy za bardzo koncentrowały się na elementach technicznych. Podstawą wykonanych analiz ekonomicznych były uproszczone, wskaźnikowe prognozy wzrostu ruchu drogowego. Niezbędne jest kompleksowe studium wykonalności opracowane wg standardowych procedur międzynarodowych instytucji finansowych (prognozy z modelu ruchu). Szansą może być ogłoszony 22 maja przetarg (ISPA) na analizę Korytarza I od Helsinek do Warszawy z odgałęzieniem Ryga-Kaliningrad-Gdańsk. Oba warianty przebiegu trasy (I przez Łomżę i II przez Białystok) z funkcjonalnego i ruchowego punktu widzenia mają swoje silne i słabe strony. Prognozowane obciążenie w obu wariantach jest na zbliżonym poziomie, z nieco większym (ok. 15%) obciążeniem wariantu II. Wybór przebiegu trasy "Via Baltica" powinien być uzależniony od wyników studium wykonalności i analizy wielokryterialnej uwzględniającej aspekty wpływu na środowisko. Gdyby wnioskować na podstawie wcześniejszych opracowań i analiz, to istnieje uzasadnienie zarówno dla realizacji drogi ekspresowej wzdłuż ciągu Warszawa-Ostrów Maz. - Łomża - Budzisko, jak też drogi ekspresowej na odcinku Zambrów-Białystok. Ze względu na potrzeby obsługi ruchu krajowego (powiązanie regionu białostockiego) oraz spodziewane niższe koszty inwestycyjne, w pierwszej kolejności zasadne wydaje się modernizowanie korytarza w kierunku Białegostoku. " ...czyli nic nie wiadomo...
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |