Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Powstała ekspertyza prawna i weterynaryjna.Wejście Polski do UE nie korzystne. |
Jacko. Od dawna z dużym zainteresowaniem studiuję Twoje posty. Wielu kolegów również podziela opinię, że Twoja energia ma dla naszych wspólnych spraw ogromną wartość. Dzisiejszym postem znowu podnosisz poprzeczkę. Dziękujemy. Życzę udanego urlopu i do rychłego spotkania. Łomżanin
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Powstała ekspertyza prawna i weterynaryjna.Wejście Polski do UE nie korzystne. |
Jacko Twoja wiara jest budująca. Trasa z Łomży do Wizny lub Nowogrodu i odwrotnie wzdłuż Narwi to trasa Chwały oręża Polskiego. Taka impreza rekreacyjna miałaby również walory wychowawcze. michal
|
|
Re: Powstała ekspertyza prawna i weterynaryjna.Wejście Polski do UE nie korzystne. |
NIe tylko mieszkaniec nie grzeszy odwagą. Pirsfen też zbytnio nie odbiegł od standardu. Łomżanin
|
|
Z całym szacunkiem dla Ciebie nickownicku ale akurat tego problemu nie jest w stanie rozwiązać Pan Prezes - nie postawi przecież przy każdych drzwiach swojego pracownika który będzie spełniał zadanie oddźwiernego... Wiem, że taka sytuacja jest spotykana nie tylko na terenie SM Perspektywa ale w całej Polsce i wynika tylko i wyłącznie z głupoty osób zamieszkujących - a na to nawet sam Pan Prezydent nie ma wpływu a cóż dopiero Pan Prezes...
|
|