środa, 04 grudnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Powstała ekspertyza prawna i weterynaryjna.Wejście Polski do UE nie korzystne.

Jacko. Od dawna z dużym zainteresowaniem studiuję Twoje posty. Wielu kolegów również podziela opinię, że Twoja energia ma dla naszych wspólnych spraw ogromną wartość. Dzisiejszym postem znowu podnosisz poprzeczkę. Dziękujemy.
Życzę udanego urlopu i do rychłego spotkania.

Łomżanin

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Powstała ekspertyza prawna i weterynaryjna.Wejście Polski do UE nie korzystne.

Jacko Twoja wiara jest budująca. Trasa z Łomży do Wizny lub Nowogrodu i odwrotnie wzdłuż Narwi to trasa Chwały oręża Polskiego. Taka impreza rekreacyjna miałaby również walory wychowawcze.

michal

Re: Powstała ekspertyza prawna i weterynaryjna.Wejście Polski do UE nie korzystne.

NIe tylko mieszkaniec nie grzeszy odwagą. Pirsfen też zbytnio nie odbiegł od standardu.

Łomżanin

Z całym szacunkiem dla Ciebie nickownicku ale akurat tego problemu nie jest w stanie rozwiązać Pan Prezes - nie postawi przecież przy każdych drzwiach swojego pracownika który będzie spełniał zadanie oddźwiernego... Wiem, że taka sytuacja jest spotykana nie tylko na terenie SM Perspektywa ale w całej Polsce i wynika tylko i wyłącznie z głupoty osób zamieszkujących - a na to nawet sam Pan Prezydent nie ma wpływu a cóż dopiero Pan Prezes...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Brednie......

No i juz sie lepiej czuje.

Przepraszam za te krzyki ;)
Pozdrowienia
Lukasz S.

Tak. W tym sie zgadzam, ale zazwyczaj takie strony tworza mlodzi, ucznowie gimnazjow i szkol srednich. Ciezko wymagac od nich ciaglej aktualizacji.

Chodz sam z checia ogladalem strone (nie pamietam teraz adresu) na ktorej byly stare zdjecia Lomzy. Bylo tam zdjecia, ktorych nie widzialem ani na lomza.info ani na 4lomza.pl.

Pozdrawiam