Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Czy wreszcie zrozumiecie jak postępuje Owsiak? |
Jestem naprawdę zmartwiony tym co się tu pisze, obłuda i ciągła chęć zaszkodzenia komuś kto sam nikomu nigdy krzywdy nie zrobił - naprawdę przykre. Ja sam jestem klientem salonu i jestem z niego bardzo zadowolony :). Pani Edyta udziela rozlicznych rabatów, ale jak komuś nie pasuje to nawet to wytknie, naprawdę straszne i zatrważające. Jestem lekarzem i pierwsze słyszę żeby od ręcznika można było dostać choroby skóry głowy, nie trzeba być super wykształconym żeby to wiedzieć więc tutaj krzyczę o pomstę do nieba do Pani z wpisem powyżej która najprawdopodobniej w życiu żadnej szkoły nie skończyła :) Mam nadzieję, że ten salon będą odwiedzali ludzie na poziomie (nie tacy jak pani markowa) :) tego życzę sobie jako klientowi i Pani Edycie jako najlepszej fryzjerce na świecie.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Czy wreszcie zrozumiecie jak postępuje Owsiak? |
Pojechała z krzyżem do Rosji... :D na całe szczęście rudy błazen z druhem
|
|
........
|
|
Chyba policjant wymiękł i odpuścił, bo inaczej z formalnego punktu widzenia, konieczne jest potwierdzenie własnoręcznym podpisem faktu odmowy przyjęcia mandatu. Brak podpisu może być przed sądem tłumaczone, że policjant w ogóle nie wszczął postępowania mandatowego bo jak to udowodni jeśli nie ma odmowy? rudy błazen z druhem
|
|
moja fryzjereczka -ta do ktorej chodze od lat wspaniale czesze, z malym wyjatkiem, baaaaardzo slono place, dzieki bogu druga pani, ta bez wyksztalcenia zawodowego , ktora zajmuje sie tylko myciem glow, robi przy okazji dobry masaz jedno w drugie cena -i sie zwraca
|
|
Treść jest ukryta
|
|
wiolas20 i co byles? na tej rozmowie? mi tez kazali przyjsc na rozmowe warto? praca jako montazysta czy cos takeigo
|
|
kostke iso za 10 zl kup i po sprawie omg ! " Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem"
|
|