Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
specjalista kolejny raz zabrał głos. |
i jeszcze jedno do autora nie_pajacuj_w_nowej_wersji piszesz że wieś to leniuchy ,to że musisz pracować ,że jesteś wykształcony a zerknij na swoje wypowiedzi co nimi reprezentujesz.Człowiek jest tak zaprojektowany by pracować ,ludzie na wsi i w mieście pracują z ta róznicą że w mieście więcej narzekają . ..i król i pionek po skończonej partii wracają do tego samego pudełka.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: specjalista kolejny raz zabrał głos. |
Pewnie że nie gryzie.Martwe fretki nie gryzą. A tak w ogóle to po co ci martwa fretka?
|
|
W kauflandzie wystawili nowe :D pełno jest exporta i łomży niepasteryzowanej rudy błazen z druhem
|
|
http://motostodola.vel.pl/info.php
|
|
rolniki majom dobże,sam jestem rolnikiem i nier nażekam se pojerzdrze ciongnikiem trohe zonka krowy wydoji do karzdej roboty najmam hlopuf i czego mie wiencej tszeba ..i król i pionek po skończonej partii wracają do tego samego pudełka.
|
|
Tak dla stanu rzeczy... Znajdzie się odważny, najlepiej jeden z broniących, a tym samym domniemywać można, znający owego "Pana", który powie publicznie, jakim mianem potocznie Go określają... Myślę, że to rozjaśniłoby szanownemu forum powszechnie panującą, oprócz już tu wspomnianej, opinię o w/w osobie.
|
|