Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Czeka nas "skok cywilizacyjny"... |
przykład: jadę z kolegą na StŁomżę z pod sławnego Okruszka na Piłsudskiego i zapłaciliśmy 6,5 złotego! gdyby przyszło nam jechać autobusem i jeszcze podejsc ok kilometr no to sory ale gdzie logika?! pozdrawaim!! Zbych
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Czeka nas "skok cywilizacyjny"... |
Oni niewiedzą co robią.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Czeka nas "skok cywilizacyjny"... |
e niewiem o co chodzi :(
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Czeka nas "skok cywilizacyjny"... |
I to jest tak, jak napisał adall, przycina się drzewa pod płaszczykiem kosmetyki, a za rok za dwa, ze względów technicznych (suche drzewa) wytnie się je w zgodzie przepisami. Rozumiem, jeśli są to drzewa, które w naturalny sposób się zestarzały, grożą przechodniom czy pojazdom, ale taki sposób to czysta perfidia. Odnoszę wrażenie ryskago, że często działania administracji osiedli ukierunkowane są na to aby na osiedlach było jak najmniej ptaków. Przy moim bloku rósł pod oknami ładny sięgający do 2 piętra świerk. Ktoś kiedyś popełnił błąd, że posadził go tak blisko okien. Miały w nim gniazdo gołebie polskie, często je obserwowałem. Piękne ptaki, jedne z największych w naszym kraju gołębi, było ich 5-6 sztuk. Silna ekipa łańcuchowa zostawiła na tym drzewie 4 konary. Rozumiem sąsiadów, bo mieli ciemno w kieszkaniu, ale żal zawsze pozostanie. Dobrze, że jest są jeszcze ludzie wrażliwi na takie bezsensowne działania. PS. Jakoś nie widziałem, żeby ktokolwiek ze spółdzielni sprawdzał czy właściciele piesków sprzątają po nich odchody. A taki jest ich za....ny obowiązek. ściemka wszystkim
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Czeka nas "skok cywilizacyjny"... |
Co na ten temat pisze sprzedawca monitorów znanej japońskiej firmy: "Martwe piksele: Mozliwosc wystepowania martwych pikseli reguluje norma ISO 13406-2 i jest jedyna dotyczaca tego zjawiska. Monitor, jak wszystkie LCD jest zgodny z 2 klasa tej normy. Jesli jakis monitor LCD nie ma wyraznie okreslonej normy w karcie gwarancyjnej to mozna spodziewac sie indywidualnych ustalen producenta. Na rynku spotyka sie najdziwniejsze regulacje. Na przyklad wymóg, aby conajmniej 3 uszkodzone piksele znajdowaly sie w kole o srednicy 1 cm. Przy pechu mozemy wtedy miec "sprawny" caly ekran upstrzony punktami. Ten przyklad jest zaczerpniety z karty gwarancyjnej jednego z monitorów LCD produkcji tajwanskiej. Radze zwracac uwage na takie elementy przy zakupie, aby pózniej nie obudzic sie "z reka w nocniku". Wszak wydatek na LCD jest w naszych polskich warunkach wciaz niebagatelny. Warunek spelniania normy ISO 13406-2 oznacza to ze reklamacja gwarancyjna dotyczy wystepowania powyzej 2 martwych pixeli (bialych lub czarnych) lub 5 subpixeli (o niepelnej barwie) na 1 mln punktów. Gdy dwa martwe piksele lub subpiksele wystapia w kwadracie 5x5 punktów podlega to reklamacji gwarancyjnej. Ponizej tych wartosci mozliwosc wystapienia martwego piksela jest normalna cecha wyswietlacza. W praktyce, wedla moich obserwacji martwe pixele wystepuja rzadko, okolo 1 na 50 monitorów. Sprawdzanie martwych pikseli: Promocja! Jeśli na nowozakupionym monitorze trafi się Państwu choćby jeden subpiksel lub piksel i zgłoszenia tego faktu przez upływem 7 dni od odbioru wymienię monitor na nowy. Na częste pytania o sprawdzanie przez wysyłką odpowiadam. Nie rozpakowuję nowych monitorów. Teksty w sytlu "Przed wysłaniem każdy monitor jest dokładnie sprawdzany" - to jeden wielki kit. Jest to po prostu wytłumaczenie dlaczego monitor byl rozpakowany. Np: stał na wystawie, ktoś na nim pracował lub bawił się nim. Klient końcowy i tak nie sprawdzi czy był rozpakowany na 5 min celem sprawdzenia czy gdzieś pracował 3 miesiące. Taka nieufna konkluzja nie bierze się znikąd, a z wieloletniech obserwacji detalicznego rynku komputerowego. Nikt, kto zawodowo sprzedaje monitory, nie ma czasu ani często mozliwości technicznych na wynoszenie z magazynu i rozpakowywanie każdej sztuki. Jeśli ktoś sprzedaje sporadycznie, korzysta z okazji żeby się nim pobawić. Sprzęt nowy powinien być fabrycznie zapakowany i basta! Jesli jest rozpakowany to nie jest nowy! Kwestia ewentualnych wad fabrycznych powinna być regulowana osobno. Wady fabryczne: Przedmiotem aukcji jest produkt porządnej klasy. Wady fabryczne nie zdażają się, lub zdażają się niesłychanie rzadko. Nie jest to jednak tłuczek do kartofli a skomplikowane urządzenie elektorniczne. Gdyby z jakikolwiek względów nowy monitor miał usterkę, nawet normanie podlegającą naprawie gwarancyjnej, jeśli zostanie zgłoszona przed upływem 7 dni od odbioru monitor zostanie wymieniony na nowy." PS. MrS napisz jak to dalej się potoczyło , jestem ciekawy. -------------------------- running with scissors
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Czeka nas "skok cywilizacyjny"... |
Autochton ten tekst, który przytoczyłeś pochodzi pewnie z jakiejś aukcji i w większości jest sprzeczny z tym co można przeczytać na oficjalnej stronie LG...
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Czeka nas "skok cywilizacyjny"... |
Na bawełnie są wykształceni
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |