poniedziałek, 25 listopada 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
my do wyborów droge koleżanki i koledzy

Witam ryskago!

Zwracam honor, ja też się trochę uniosłem, może trochę jestem staroświecki, (bo mam już swoje lata) i nie znam się na żartach tyle co inni, Pani za to, jest kobietą do tańca i do różańca. Inna na Pani miejscu to za to, co ja napisałem nie napisała więcej ani jednego słowa, a Pani napisała i do tego jeszcze z przeprosinami. Dziękuję Pani za wyrozumiałość i jeszcze raz przepraszam. Dalej proszę wtrącać się, bo bez tego nie będzie dyskusji na forum. A sprawę porządków zostawmy dla naszych rządzących. Oni biorą przecież za to pieniądze. Zostawmy ten temat w spokoju.

Pozdrawiam.

R

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: my do wyborów droge koleżanki i koledzy

No, mi już nie od dziś wiadomo, czym jest prawdziwy satanizm (satanizm, Ptysiu, nie szatanizm) i wiem o nim całkiem dużo. Niestety, żyją na tym świecie także ludzie pragnący za wszelką cenę być oryginalni i tworzą sekty pseudosatanistów, mają nawet jakąś specjalistyczną nazwę, ale w tej chwili nie pamiętam. To ONI, nie kto inny, a ONI wypisują na murach pentagramy i to oni mają opinię morderców zwierząt. Prawdziwy satanista nie skrzywdziłby zwierzaka, gdyż jest on dla niego wzorem, jako że zwierzęta robią to, na co mają ochotę i nie widzą żadnych ograniczających je granic.

Nie jestem satanistką, ale nie ze względu na jakieśkolwiek uprzedzenia. Po prostu robić wszystko po swojemu, to nie jest takie nieskomplikowane, jak się by mogło wydawać..

--
Samotność to emocjonalna trzeźwość.

Re: my do wyborów droge koleżanki i koledzy