Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
W PO są wściekli: Po co Tusk junior tyle paple? |
rozpal dobrze laskę to ci żaden żel ani ślina nie będzie potrzebna :-)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: W PO są wściekli: Po co Tusk junior tyle paple? |
Witam, czy jest w Łomży lub okolicy lekarz refleksolog? może ktoś się orientuje?? Dziękuję
|
|
jasne ze można ale będziesz płacić jak za miesiąc mieszkania :/ sama studiuję w białym i wiem jaki jest kłopot z wynajęciem mieszkania na sam weekend chyba ze dogadasz sie z kims z dziennych kto wynajmuje na cały miesiąc i będziesz podnajmować pokój w zależności czy masz 3 dni zjazdów czy 2 przedział cenowy wynosi około 60 zł za weekend jeszcze zalezy gdzie jest to mieszkanie karturo
|
|
Szukam osoby, która zna sie na naprawie lampy UV. Zepsul mi sie wlacznik i w tym tkwi problem, bo wyraznie czuc, ze nic nie przeskakuje przy wlaczaniu. Odwiedzilam juz chyba wszystkie serwisy ale na widok lampy wszyscy mowili,ze sie na tym nie znaja...troche dziwne,bo wydaje mi sie, ze to rzadna filozofia dla elektryka...
|
|
Lampy UV naprawiaja w szpitalu tel.wew. 260
|
|
P. Głębisckiego nie znam, ale P. Skrętka mogę polecić z czystym sumieniem
|
|
Treść jest ukryta
|
|
sama mozesz se przekreslic tylko na pierwszej stronie, moja zona ma tak juz ladnych kilka lat........
|
|