Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Ewa Stankiewicz ZDZIERA MASKI... |
Mariano83, ja jeszcze nie doszłam do MS, najpierw czekam na telefon z komendy odnośnie TWO TSF który mam zaliczyć w Pile, zdawałeś może tam?? nie, nie jestem z Gorzowa ani okolic, jestem z okolic Zielonej Góry, tylko nas akurat tam wysyłaja na MS. Wszytko to tak z długo trwa bo jest dużo chętnych, mi powiedzieli że jeśli zaliczę Piłe, to na MS będę czekała ok 4 m-cy, porażka!!!
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Ewa Stankiewicz ZDZIERA MASKI... |
LUDZIE JAK SIĘ UBRALIŚCIE NA MS?? PANOWIE W GARNITURACH CZY NORMALNIE?? BO KIEDYŚ SŁYSZAŁEM ŻE DOBRZE JEST PRZYJŚĆ W GARNITURZE TYLKO NIE WIEM CZY TO NA MS CZY NA WZ
|
|
popieram, nieh sie nauczo parkowac, czasem to arz pszerazenie bierze. kiedys wrzucalem zdjencia na forum jak lomzynskie gwiazdeczki parkuja. poszukajcie dobrze ..i król i pionek po skończonej partii wracają do tego samego pudełka.
|
|
ciekawi mnie ile osub spotkalo swego sobowtora? ja kilku na tym forum :}
|
|
pooplkejać tesz źle parkujące rowery i pieszych przechodzących przez jezdnie w złych miejscach pooplkejac wszystko i wszystkich co zle robiom. poffodzenia, dołończam się!
|
|
nie zablysneles a jeszcze mylisz osoby chyba wlasnie za duzo tego menelstwa xp ..i król i pionek po skończonej partii wracają do tego samego pudełka.
|
|
Mariano83- ja posiadam jakieś pytania opracowane na TWO (funkcjonowanie policji, administracja publiczna i bezpiieczeństwo publiczne) te zagadnienia mam ze str policji, więc co ich tam nie będzie?? a masz jakieś przykładowe pytania na ten MS- ja jakieś posiadam mogę Ci podesłać może sie przydadzą:)
|
|
było już dużo na ten temat, wpisz w wyszukiwarkę. ..i król i pionek po skończonej partii wracają do tego samego pudełka.
|
|
no to jasiu masz panne, marzenie sie Twoje spelnilo
|
|
a ciężko jest samemu sobie poszukać? w końcu to ty chcesz grać a nie Admin.
|
|