poniedziałek, 25 listopada 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Mieszkańcy postawili veto !!!

do:
Autor: szalony palacz c.o. (---.elomza.pl)
Data: 31-12-08 08:57

ja apropo kultury jazdy łomzyniaków jestem kierowcą od 12lat i takze przechodniem dość czestym i zauważyłem jedno nikt w łomzy nie wie co to przepuscić pieszego przez pasy nikt, [...]

Kolego, nie podniecaj się i nie wypisuj tu bzdur.
Ja przepuszczam [BL], więc nie pisz nikt.

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Mieszkańcy postawili veto !!!