Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Ciekawe czy PISowcy znowu staną pod kościołami? |
Często spotykam sie z sytuacja w której po zatrzymuje sie przed przejściem a przechodnie nie wiedzą co robić, czy isc czy nie ryzykować, chyba się odzwyczaili od miłych kierowców. To samo tyczy sie wpuszczania innych kierowców do ruchu
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Ciekawe czy PISowcy znowu staną pod kościołami? |
wszystko do dogadania,może być na terenie Łomży jak i poza.Im dłuższa trasa tym taniej.Więcej info na telefon.
|
|
,,ja apropo kultury jazdy łomzyniaków jestem kierowcą od 12lat i takze przechodniem dość czestym i zauważyłem jedno nikt w łomzy nie wie co to przepuscić pieszego przez pasy nikt, chocby lało grzmiało i grad napitalał żadna menda nie przepuści "bo on jedzie , wielki pan" ,a kto sie zatrzyma i da przechodniom przejsc?? wszyscy tylko nie z rejestracją BL a juz napewno BLM, drugą sprawą jest pomoc przy włączeniu sie do ruchu z jakiejś uliczki, byłem w swoim zyciu tu i tam na swiecie i wszedzie kierowcy zatrzymuja sie i wpuszczaja drugiego kierowce , któremu ciezko jest włączyć sie do ruchu a u nas niedaj borze zeby dał przed siebie wjechać przeciez dojedzie 10sec póżniej , hamy jezdzą u nas i tyle wiec postarajmy sie w nowym roku panowie i panie troche wiecej kultury od siebie to moze ktoś wegług nas zachowa sie kulturalnie, no i uśmiechu za kierownicą a nie tylko srodkowe palce sobie pokazują !,, - bardzo czesto przepuszczam pieszych na przejsciach. Sama kiedys nie mialam prawka i samochodu i bylam zdana na wlasne nogi i wiem co to za uczucie gdy pizdzi,gwizdzi a tu jedzie sznur samochodow,ze nie ma jak przejsc i czeka sie az ktos laskawie raczy wpuscic ,ale NIGDY nie wpierdzielalam sie nikomu pod kola jak to niektorzy robia a potem wielce zdziwieni,ze ktos ich wytrąbi. A najbardziej mnie denerwuja takie grupki pannic,ktore nie dosc ze wbijaja sie pod same koła to jeszcze ostentacyjnie ciągna sie