środa, 27 listopada 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Młody NARYBEK

jest do dupy...

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Młody NARYBEK

ja rowniez o to prosze, o poradnik MS. jestem po studiach i bezrobotna coz innego mi pozostaje niz policja:)

wickedqueen@o2.pl

od dluzszego czasu obserwuje wasze forum i jestm troche przerazona :)

Kiedys bralem udzial w szkolnym to 3 miejsce zajelem.

Oj buraku,buraku. Gdybym ja uslyszal od Ciebie takie slowa to mialbys na karku prokuratora i przede wszystkim psychiatre.

Z brakiem kultury ,arogancja i brakiem zyczliwosci mozna sie spotkac wszedzie,nie tylko w szpitalu. Mialem do czynienia z okropnymi paniami w banku,sklepie a nawet w sadzie. Masa jest takich ludzi,ktorzy biorac naprawde bardzo dobre pieniadze za swoja prace traktuja innych jak zlo konieczne. W sekretariacie w sadzie w Lomzy pani powiedziala mi ze nie jest od udzielania informacji,odebrala prywatny telefon,zostawila mnie i wyszla za sciane. Czy mialem isc do prezesa na skarge? jestesmy tylko ludzmi,poszedlem wiec po pomoc do innych.

Całkowicie zgadzam się z innymi .W Łomży nic nie pomogą,tylko pieniądze wydacie na tysiące niepotrzebnych maści i smarowideł.Zostaje Białystok lub Warszawa.Serdecznie Pozdrawiam.

no ja polecam studia jakies wyższe no zdecydowanie wyższe studia są dobre :))

wpadki zdazaja sie w kazdej knajpie napewno nikt nie zamknie lokalu bo jakies dziecko powiedziało ze tam jest fee tylko tyle na ten temat

co roku jest inaczej ;] pozdro.

Witam!
Chciałbym skonfigurować internet tak ,aby za pomocą 2 kart sieciowych mieć internet na 2 komputerach.Niestety nie mam pojęcia jak to zrobić i czy w ogóle jest to możliwe.Jeśli ktoś wie jak to zrobić proszę o pomoc!

Bez zbędnych postów typu : od czego masz google.pl albo poco ci to itp.Nie masz nic mądrego do powiedzenia (napisania) to nie mów (nie pisz).