wtorek, 03 grudnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Pezydent Czerniawski zatrudnia rodzinę.

Ależ to był zabytek...
Płakać będę po nim dni 40....
Mamy jeszcze jakieś zabytki tej rangi (kurna chata obtynkowana na "baranka")?
Trzeba petycję do władz naszych wysłać, żeby okolicznościowy przewodnik po zabytkach wydali. Przy jednym rondzie kurna chata, przy drugim zabytkowy szalet zwany metrem, obok waląca się kamienica posła Kołakowskiego, itd...

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Pezydent Czerniawski zatrudnia rodzinę.

Grey nie poddawaj się.

Mi się udało z komisją wojskową a na poczatku też kręcili nosami.
Tak więc jedną nogą jestem w Policji.

w Łomży głównie ludzie mają dwa cele: jechać do Anglii na zmywak lub pobić kogoś pod dyskoteką. myślę, że się nie dowiesz o tą książkę. Chociaż wyjątki się znajdą

Ja tam jeżdżę 96-21 od lat i nie narzekam,nie mam nigdy problemów.Może dlatego,że u mnie napiwki to norma?

Robimy dla Polski dużo, bardzo dużo...
Aż trudno wymienić

Widocznie Go klątwą postraszyli , bo historyczną wartość budowli ma gdzieś głęboko.

Proveritate
podajesz przyklad, że Miasto sprzedało grunty po 120zł, a osoba prywatna te same grunty sprzedał po 700zł, wobec tego kto tu wykazał niezaradność w dbaniu o interesy. To jest kolejny ( a może pierwszy w porządku chronologicznym wydarzeń) przykład jak włodarze miasta czy spółdzielni szastają wspólną własnością obywateli, do których często , gęsto zwracają się ,,jesteśmy jedną wielką rodziną".
Na przykladach trzeba się uczyć. Dobre należy naśladować, a ze złych czerpać naukę, żeby więcej nie popelniać błędów.

Do Proveritate