Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
"CZARNY CZWARTEK. Janek Wiśniewski padł". Poruszy - film - Polaków? |
Jak będziesz zajmował się transportem to daj znać mam kilka samochodów do sprzedania, jak masz chęć do dhl to daj znać.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: "CZARNY CZWARTEK. Janek Wiśniewski padł". Poruszy - film - Polaków? |
Łatwo się ocenia gdy się nie zna szczegółów i gdy emocje biorą górę.Ale jak nazwać kogoś ,kto tak jedzie,że po uderzeniu w drzewo auto wygląda tak jak na zdjęciach.Przecież on nie jechał zgodnie z przepisami.Ciekaw jestem ilu kierowcom obejrzenie tych zdjęć coś da.Jakie wyciągną wnioski.
|
|
Hmm, wśród miliardów galaktyk są miliardy miliardów gwiazd. Myślenie, że jesteśmy sami we wszechświecie to ignorancja i głupota. No widać taka nasza natura, że póki nie zobaczymy to nie uwierzymy. Tylko w takim razie znaczna część ludzi powinna być ateistami...ale przecież łatwiej uwierzyć w człowieka, który zmartwychwstaje i czyni cuda niż w prawdopodobieństwo, które przy rozmiarach wszechświata jest ogromne, że gdzieś tam istnieją inne istoty myślące.
|
|
[*]
|
|
krecik68 - czemu oceniasz coś o czym tak naprawdę nic nie wiesz. Byleś przy tym jak to się stało?! Chyba nie!! Więc zamilcz z takimi komentarzami i weź pod uwagę, że w tym momencie ktoś kto ich znał może cierpieć. Czarku zawsze będziesz z nami!! [*]
|
|