poniedziałek, 25 listopada 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Prawda jak ta oliwa....

Witam wszystkich.
Skończyłem Łomżyński Agro-bajzel (WSA) i jestem obecnie inżynierem informatyki. Jednak za namową rodziny i znajomych chciałbym spróbować swoich sił na magisterce. Warunek: tylko w Warszawie i tylko zaocznie. Proszę o propozycje i porady za które z góry dziękuje.
Pozdrawiam.

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Prawda jak ta oliwa....

Do : SPIERO

Nie znam nawet tej osoby, nie mam pojęcia, dlaczego stało się z Nią tak a nie inaczej, ALE!!!!!!!!!!!!

Jak sam zauważyłeś: zostawiła 3 dzieci. I wyobraź sobie, że któreś z nich czyta Twoją wypowiedź!!! ( a wiem, że tak się stało ). Jesteś totalnym imbecylem, skoro coś takiego napisałeś!!! Poza tym nie wierzę w to, że akurat jednej kobiecie przytrafiło się wszystko, co najgrosze: "nierówno pod sufitem", "zostawił mąż", "długi na mieście"?!?! Bardzo łatwo rzucać takie oskarżenia. Niestety każdy, kto MA MÓZG, wie, że koloryzujesz i wyrabia sobie własne zdanie. Jeśli chciałeś popisać się kontrowersyjną wypowiedzią, poszukaj szczęścia gdzieś indziej. Nie znoszę takiego kretyństwa, jakie sobą reprezentujesz - jesteś żenujący, a Twoje wypowiedzi niesmaczne.
Dziękuję za uwagę.

Zbych

może PJWSTK...

Zbych

/niczego niepokojacego nei zauwazyles bo ostatnio gtamtedy nie jezdze.... ale to niedlugo sie zmieni wiec pozamykajcie kury w kurnikach i dzieci trzymac na oku :DBUHAHAHAHAHAHAHAH <szyderczy_smiech> <wam_w_dupe>