poniedziałek, 25 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Jaki CRM?

Chodzi o CRM do obsługi małego call center (3 stanowiska). Obecnie działamy na jakimś darmowym sofcie, ale ma dużo ograniczeń. Może miał ktoś jakieś doświadczenie?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Masakra ...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Ja wdrażam Epesi dla grona osób , dość prosty i przyjemny system co nie oznacza że ma mało funkcji, bardzo rozbudowany i przyjemny do pracy.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Arhy,

dobrej decyzji nie podejmiesz licząc na krótkie porady na forach, chyba że na wskazówki w rodzaju - \"tego w życiu nie\", \"jestem zachwycony\", \"polecam mój system, który adresuje Pana potrzeby...\" :)

W podjęciu decyzji może pomóc trochę przyglądnie się wersjom demo różnych programów, ale tak na prawdę, to sam (sami) w firmie musicie określić wasze:
- ogólne priorytety biznesowe (w tym określić co te zmiany mają wam przynieść i czy da się to zmierzyć),
- funkcje bez których nie wyobrażacie sobie systemu,
- procesy, które system ma obsługiwać (a jeśli są opisane, to przyjrzyjcie się im, żeby nie zdigitalizować jakiegoś nieefektywnego modelu pracy, który już dawno nie działa).

Potem wróćcie do wybranych vendorów (dostawców) i poproście, żeby odnieśli się do tych założeń, pokazali konkretnie jak u nich obsługiwane są te wybrane procesy, jak rozwiązano działanie danej funkcji. Jeśli będzie chcieli customizować system będzie wiadomo komu bliżej do waszego ideału, jeśli chcecie rozwiązanie z pudełka to dowiecie się do jakiego systemu będziecie się musieli najmniej dostosowywać.
Tyle w telegraficznym skrócie.
PS Polecam - choćby poglądowo, abyś zajrzał sobie do SUGARCRM.
http://sugarcrm.com.pl/porownanie-edycji-sugarcrm/#

dr Bartosz Deszczyński, CRM
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
http://www.goldenline.pl/bartosz-deszczynski/
Zapisz się na szkolenie lub studia podyplomowe CRM!
http://ue.poznan.pl/pl/uniwersytet,c13/wielkopolska-szkola-biznesu-uniwersytetu-ekonomicznego-w-poznaniu,c1383/szkolenia,c4768/warsztaty-crm-strategia-system-zarzadzanie-zmiana-22,a36992.html



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Jeśli zależy Państwu na usprawnieniu firmy w 70% to należy wybrać jeden z produktów gotowych. Pozostałe 30% niestety nadal będzie wykonywane ręcznie. My polecamy aplikacje w 100% dostosowane do potrzeb klientów. Różnica w zaoszczędzonym czasie jest istotna. W skali roku są to poważne oszczędności.

Proces wyboru dostawcy rozwiązania polecamy rozpocząć od swoich potrzeb aktualnych i perspektywicznych, a następnie szukanie rozwiązań.

Zapraszam do darmowych konsultacji.
Zespół kamee.pl

Dedykowany CRM

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Jest informatyk, który siedzi w firmie i nie ma specjalnie wiele pracy, więc pewnie on przede wszystkim będzie to testował, a do obsługi kadrze zostawi tylko te programy, które pod względem ceny do jakości będą wyglądały najsolidniej. Czy będzie to Beberis to się dopiero przekonamy.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

O dwie mendy zapomniały o trollowaniu

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

To powinni oceniać ludzie zarządzający, a nie informatyk. Informatyk to później raz na ileś tygodni zerknie w system, kiedy nie będziecie wiedzieli jak wykonać daną czynność, poważnie. Nie na tym opiera się testowanie systemu - na szczęście to nie mój problem.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Odgórnych zasad nie przeskoczysz. Chodzi bardziej o to, żeby ludzie sprawdzali docelowo już taki system, który w ogóle będzie brany pod uwagę przy analizach. Po co mają testować program, z którym nawet informatyk będzie miał problem?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

tylko nie berberis. Porażka

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Osobiście korzystam z darmowej wersji HubSpota, ale to na moje potrzeby - po prostu jako baza klientów, telefonów, maili - żeby mieć wszystko w jednym miejscu. Korzystałam też z wersji testowej pipedrive, ale to CRM bardziej sprzedażowy - ustalenie ścieżki sprzedażowej i można wyznaczać sobie działania dotyczące szansy sprzedaży. Ale trzeba wypróbować wiele rozwiązań, żeby zobaczyć co się bardziej sprawdzi w danej branży.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

jak nie potrzebujesz czegoś rozbudowanego, to nawet darmowy system crm tobie wystarczy. Znajdziesz takie czasem nawet w dodatkach do czasopism komputerowych albo na stronach z programami. Z płatnych, to jest np. polski crm bs4.pl

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Ja ci polecam Suit CRM.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

U nas cały czas Berberis i jest OK. Aktualizują, wprowadzają nowe rozwiązania. Ogólnie całość idzie w naprawdę dobrym kierunku - o to nam chodziło, a przy tej skali nie da się tego ogarnąć bez takich rozwiązań.

Odpowiedz na tę wiadomość
 Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 


 Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:
   
Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.


Posty, których jedynym celem jest kopiowanie artykułów prasowych lub reklama - będą kasowane

Ogłoszenia płatne


Formatowanie tekstu
Za treść wpisów odpowiedzialność ponoszą ich autorzy.
phorum.org