Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Pytanie do studentów/absolwentów PWSIP oraz WSA |
Tak dla porównania chciałabym się dowiedzieć jak w waszych uczelniach wygląda wypłacanie różnego rodzaju stypendiów i zapomóg? Czy pieniądze dostajecie regularnie co miesiąc a może w jednej racie? Czy zapomogi są wam wypłacane bezpośrednio na konto czy jest możliwe tylko przeksięgowanie ewentualnej zapomogi jedynie na poczet czesnego?? No i pytanie najważniejsze....Czy na waszych uczelniach pobierana jest opłata za przystapienie do egzaminu dyplomowego, jesli tak to w jakiej wysokości? Pytam, bo tam gdzie ja studiuję to wszystko jest jakieś "podejrzane"....Może są na to jakieś przepisy albo po prostu tak musi być a ja się tylko "czepiam" ale moja "szkoła" z każdym rokiem zmienia się w istny cyrk.... Specjalnie na razie nie piszę o którą chodzi ale chyba można się domyśleć..
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Pytanie do studentów/absolwentów PWSIP oraz WSA |
PWSIiP: 1.stypendia są wypłacane regularnie co miesiąc 2.wpłacane na konto 3. opłata jest za wydanie dyplomu chyba 40 zł jak dobrze pamiętam Pozdrawiam
|
|
dzięki za odpowiedź. Rozumiem-opłata za wydanie dyplomu- a za egzamin??? Płacicie coś??
|
|
Nie, jedynie składka organizowana przez studentów na "poczęstunek" dla komisji egzaminującej.
|
|
Odswiezam temat....
|
|
a jakie sa kryteria przyznawania ?
|
|
Kilka lat temu w WSA stypendia za wyniki wypłacane były regularnie co miesiąc. Póżniej był 1 semestr że nie wypłacali, a na koniec semestru trzeba było polować przy kasie i wyrywać. Jak jest dzisiaj to nie wiem.
|
|
zamykam temat po raz pierwszy .... ---------------------------------------------
|
|
Po raz drugi .....
|
|