niedziela, 24 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
zima

Zima znów zaskoczyła naszych drogowców. Na ulicach biało a piaskarek nie ma...standard

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: zima

Nie przesadzaj, spadło kilka płatków śniegu, przez noc może nasypać ale póki co do dziś mieliśmy jesienną pogodę.

Chyba jutro ze szczęscia bałwana ulepie ;p

Natalia...

Ja nie wierzę, że do rana będzie leżał śnieg :(

Nie ma miłości, są ciężarówki ;)

Niestety ale sielanka nie może wiecznie trwać, pogoda do tej pory dopisywała kierowcom, ale cóż poradzić - czas najwyższy na zimę.

No nareszcie! Ileż na ten śnieg można czekać.

chój w tych kierowców, sam nim jestem a zima i śnieg musi być bo święta idą. Dziękuję za uwagę idę szykować potrawy

Posty, których jedynym celem jest kopiowanie artykułów prasowych lub reklama - będą kasowane

Legendarny_Obywatel też jestem kierowcą, jeżdżę sporo, ale tu muszę się z Tobą zgodzić, chcemy PRAWDZIWYCH, BIAŁYCH ŚWIĄT! :)

swieta bez sniegu to zadne swieta..

Garfield drogowcy maja do 3 h na odsniezenie ulic PO USTAPIENIU OPADOW, a nie w trakcie!!

I popieram poprzednikow, co to za swieta bez sniegu :(

ejjjjj właśnie ze solarki jeżdziły po miescie bo widziałam i to ze 4 :) więc dzis zima ich nie zaskoczyła :)

W sumie to jeszcze żadna zima, niech spadnie tego śniegu większa ilość, a taka pogoda mogła co najwyżej zaskoczyć kierowców, nie drogowców. Bo każdy powinien śmigac juz na zimówkach.

http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20111128/REG20/734822073

Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 

Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:

Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.