Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Nowa szkoła na Poznańskiej |
Od pażdziernika zaczyna działać w Łomży nowa szkoła wyższa. Pierwsza państwowa i choć są na razie tylko dwa kierunki wiąże z nia duże nadzieje może rozwinie sie w przyszłości w łomżyńską politechnike? Choć bardziej prawdopodobne jest że bedzie kolejnym po "jańskim" i "agrobiznesie" tworem aspirujacym do miana uczelni wyższej z prawdziwego zdażenia. Ciekaw jestem opini studentów, którzy własnie zaczynają nauke w tej szkole.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Nowa szkoła na Poznańskiej |
A co oni mogą powiedzieć skoro tam poszli , bo nie dostali się na coś poważniejszego. Na renomę każda uczelnia musi sama zapracować.
|
|
Nie jest powiedziane z gory, ze uczelnia będzie kiepska, chociaz takie opinie słyszę często. Jasne, że na renomę musi zapracować sama. Studenci oczywiście też, sami wyznacza po części poziom tego miejsca. A opinie? Ilu studentów tyle opinii. Za kilka lat zobaczymy. Pozdr. Kasia
|
|
Ty To Fajnie Ze będo szkoły Naucze sie cos wreście....Żart. <Jedziemy Po Zioło>
|
|