Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
"Kochany" IZRAEL... |
Powodzenia. Proponuję pojawić się jeszcze kilka razy w tamtym miejscu może na nią trafisz w końcu.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: "Kochany" IZRAEL... |
Wymeldowanie z Łomży - 2006 rok
|
|
diable podaj więcej szczegółów nt. tej laski teraz w białych tematach chodzi co druga. jaka była? wysoka, niska? ruda? gruba? może dziewczyna czyta ten topik i nie wie, że o niej mowa:)
|
|
ja bym miał ochotę zobaczyć jego śmierć i co łyso Ci tomek? to nie jest zabronione być świadkiem czyjejś śmierci - nawet drastycznego wypadku
|
|
a skąd masz te wiadomości? .piszesz tak obiektywnie czy masz w tym jakiś interes bo szczerze mówiąc się tam wybieram
|
|
jak to nic? a kto kaczorowi reke uratowal? az dziw ze teki niewdziecznik z niego :)
|
|
ja też nie jestem nauczycielem ale: 1) sam pisałeś loosac - nauczyciel pracę bierze do domu. róznica jest taka, że nauczyciel MUSI to zrobić w domu - w szkole podczas lekcji nie może, bo zaraz by się podniosło larum, że olewa dzieci. natomiast jak ktoś pracuje w jakiejś firmie i bierze pracę do domu to ALBO JEST LENIEM ALBO FRAJEREM co sobie daje wcisnąć syf 2) już ktos pisał - Rady Pedagogiczne, zebrania, przygotowywanie konspektów, układanie pytań na sprawdziany, dyskoteki i inne pierdoły, które się odbywają poza czasem pracy 3) użeranie się z przerośniętymi bydlakami, którym nic nie można zrobić, albo jeszcze gorzej - z ich debilnymi rodzicami, którzy mało się nie zesrają wychwalając synusia / córusię. podstawówkę musi kazdy skończyć - niestety 4)choroby zawodowe - migreny, zniszczenie strun głosowych 5) korepetycje - za co winic nauczycieli? jest wolny rynek. ja nigdy nie chodziłem - korepetycje są dla leni
|
|