poniedziałek, 26 maja 2025 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Studio mebli pod wymiar

Które studia mebli pod wymiar w Łomży, mają obecnie dobry stosunek ceny do jakości?

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Studio mebli pod wymiar

Sam zapytał, sam odpowiedział

i po kłopocie

stefannowak

ja to myślałem że to stolarze robią meble a nie jakis studia

W sumie już dawno zrezygnowałam z zamawiania mebli na wymiar. Po ostatnich problemach z \"fachowcem\", który robił mi kuchnie stwierdziłam, że szkoda nerwów i teraz zamawiam wszystko ze sklepu meblowego online. Cena wiadomo, wygląd oczywiście też, a panu fachowcowi to nigdy nie wiadomo co wyjdzie, a cena z reguły jest kosmiczna.

jestem stolarzem i mozemy miec dobry stosunek jak chcesz

Haha, dobre ;)

Meble pod wymiar to można dopiero kupować w momencie gdy cały dom jest wykończony.
Jeżeli szukasz wszelkich materiałów budowlanych czy też remontowych to zerknij sobie tu https://www.bricoman.pl/artykuly-hydrauliczne/pe-instalacje wybór masz naprawdę duży więc każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.

Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 

Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:

Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.

Posty, których jedynym celem jest kopiowanie artykułów prasowych lub reklama - będą kasowane

Ogłoszenia płatne

usługi
Przygotuję mieszkanie do remontu, kucie posadzek, terakoty, glazury itp. Wywiozę meble, wyniosę gruz. Sprzątanie, piwnic, garaży, strychów działek.
tel. 516549573
usługi
Parkiet dębowy 7x30x16 od 200 zł za metr na gotowo z układaniem, lakierem i klejem. Renowacja starych parkietów. Schody dębowe lite, balustrady. Pomiar i wycena gratis.
tel. 506191947
nieruchomości