Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Poprzednia wiadomość | Następna wiadomość |
Re: Komu potrzebne i czemu ma służyć promocja MPEC, lokalnego monopolisty ? |
Każde środki przeznaczone na reklamę powinny przynosić określone efekty. Reklama to działania marketingowe i powinny być powiązane z wpływami na przychody firmy. W tym wypadku nie widzę żadnej efektywności powyższych działań. Za reklamę uznaje się rozpowszechnianie informacji o danej firmie, produkcie czy usłudze w celu zwrócenia na nie uwagi. Reklama ma dodatkowo na celu uwypuklenie zalet i zachęcenia do zakupu. Może przybierać wiele form, np. ogłoszenie w gazecie, radiu czy telewizji, plakaty, ulotki, reklamy banerowe, artykuły sponsorowane oraz wręczane potencjalnym nabywcom próbek produktów. Ciekawi mnie jak te wydatki są księgowane w MPEC, skoro przepisy podatkowe nie zabraniają ujmowania w kosztach firmy wydatków na reklamę, jak mają one na celu pozyskanie nowego źródła przychodu. CZY TAKIE DZIAŁANIA I TE WYDATKI NA REKLAMĘ MAJĄ JAKIŚ , CHOĆBY SYMBOLICZNY WPŁYW NA POZYSKANIE NOWYCH ŹRÓDEŁ PRZYCHODÓW, POZYSKANIE NOWYCH KLIENTÓW ? Czy monopolista w mieście, ( z niezagrożoną pozycją, no bo konkurencyjna ciepłownia nigdy tu nie powstanie ) - aby rozszerzyć rynek działania i zdobyć nowych klientów, musi wywalać kasę na promowanie imprez sportowych jak i wyborów missek ? Rozumując w ten sposób co Autor: jestemza , dojdziemy do sytuacji, gdy miejska spółka ustali sobie budżet na najwyższym możliwym poziomie i bez tłumaczenia się z tego, będzie mogła wywalać pieniądze w błoto.
|
Odpowiedz na tę wiadomość | Wyświetlaj płasko | Nowszy wątek | Starszy wątek |