środa, 07 maja 2025 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
mlodymm ludziom niechce sie pracowac

mlodzi niechca pracowac tylko dobrze zyc,jakie spoleczenstwo teraz wyrosnie,jak tylko sex narkotyki,oszustwo,zlodziejstwo,nasze miasto,nasz kraj ginie.

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: mlodymm ludziom niechce sie pracowac

za mało płacisz

Nie wiesz a gadasz głupoty! Ja chcę pracować ale nikt nie chce mnie przyjąć bo nie mam doświadczenia i nie jestem z Łomży.

wpm jestes pracodawca? na jakie stanowisko szukasz?

Dam prace.Wymagania: osoba mloda,bezdzietna,z wieloletnim doswiatczeniem z wyksztalceniem wyzszym (ale nie za madra),dobrze wygladajaca i kulutularna.
Oferuje:prace za poldarmo,niewykorzystane urlopy, prace w zespole w ktorym ludzie ciagle sie zmieniaja (bo nikt nie wytrzymuje), zero pochwal za to opier... za byle co ile sie da(jakos trza sie wyzy...yyy...dowartosciowac),dla wytrwalych po paru miechach garb gratis...
WCyyy CV ze zdjeciem i swiadectwem szkolnym prosze wysylac na email.
Firma Szybko i Tanio

ponarzekała i uciekła
żeby komuś się opłacało przyjść do roboty na cały dzień to min minimalna krajowa, nie oszukujmy się za 5 zł za godzinę to nie są pieniądze

a starzy mysla ze młodzi wykształceni beda charowac za damski h..
a zreszta wcale nie ma pracy z 200 w urzedzie 5 dostało prace i to tez pewne za za damski hu.. i po znajomosci
kolejnie jakie tu perspektywy ludzie maja? wiekszosc bierze kredyt i charuje całe zycie na swoj kąt dorabiajac wielkich naszych przedsiebiorców a druga czesc zarobku dla banku za kredyt oddaje. nie wspominajac ze w podatkach duza czesc oddaje na panstwo które wynagrodzi go 700 zł emerytura .
i tak całe zycie mija i młody staje sie starym co to w dupie był gów.. widział i całe zasrane zycie w łomży przesiedział.