wtorek, 03 grudnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
JUDE RAUS

Non stop oglądam w Drogówce czy w innych programach, że po wypadkach samochodowych Straż Pożarna elegancko sprząta ulicę i nie ma śladu wypadku, ale dlaczego w Łomży już wiele razy spotyka się na ulicy dużo szkła a nawet plastikowe części samochodów ( typu części błotniai itd.) to niedopuszczalne. Proszę o komentarze dotyczące tej sprawy.

Re: JUDE RAUS

Marcin ciągle tylko sapiesz !!!
Rusz się i pozbieraj jak ci przeszkadza :)

Ale to jest Psim Obowiązkiem strażaków, ja płacę podatki za to żeby oni sprzątnęli ulicę po wypadkach. Znam osoby, które przebiły sobie opone pozostałościami po wypadku dokładniej szkłem.

Ale Mrs ty iiiiiiiiintelektualista jak z koziej dupy trąba

Redds w taki sposób to mów do kolegów, którzy są podobnymi do Ciebie ewenementami. Ja jeszcze nie studiuję, ale kiedy będę w Twoim wieku napewno będę miał dużo więcej, mądrzejszych rzeczy do powiedzenia. Nie musisz czytać moich postów, ale Twoje wręcz biją po oczach. Żegnam.

---
PGG

MaLuTk@: Mam prawo wyrazić swoją opinię, jakakolwiek ona by nie była. Słowa krytyki do mnie nie docierają, szczególnie te bezsensowne.

Nie pozdrawiam

Mr S

nie wiem skąd Wy te ceny wzięliście...?!... to że gdzieś tak jest, wcale nie znaczy, że w Łomży też tak będzie...!!!

...a ja proponuję obowiązkowe cewnikowanie psów w Łomży pod karą pozbawienia psa...

Miranda ma rozbudowany system pluginów - między innymi obsługujących jabbera.

Zbych

Salve,

Za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi serdecznie dziekuje.