Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
wynajem mieszkania bialystok |
mam pytanie czy ktos sie orientuje czy mozna wynajac pokoj czy male mieszkanie na weeknd jakbym jezdzil na studia zaoczne i tam spac a w niedziele wracac?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: wynajem mieszkania bialystok |
jasne ze można ale będziesz płacić jak za miesiąc mieszkania :/ sama studiuję w białym i wiem jaki jest kłopot z wynajęciem mieszkania na sam weekend chyba ze dogadasz sie z kims z dziennych kto wynajmuje na cały miesiąc i będziesz podnajmować pokój w zależności czy masz 3 dni zjazdów czy 2 przedział cenowy wynosi około 60 zł za weekend jeszcze zalezy gdzie jest to mieszkanie ________________________________ Myślę, mówię i znikam, a ty będziesz wnikał w treść tego tekstu.
|
|
Dokładnie nikt się nie będzie w takie coś bawił to już taniej Ci wyjdzie hotel. No chyba, że dogadasz się z kimś kto jest na dziennych - wtedy On płaci 5/7 czynszu a Ty 2/7 za pokój mieszkanie i On siedzi w tygodniu, a Ty w wekkendy. Swoją drogą przeglądałem ceny wynajmu mieszkań w Białymstoku ostatnio- http://dom.money.pl/mieszkania/wynajem/bialystok/ i jestem w szkou lekkim, że za mała klitkę 35 metrów wołają 1200 bez opłat.
|
|
To zle szukales. Bez oplat za 750zl to mozesz miec przykladowo 62m2 w cegle, na ogrodzonym osiedlu lub 52m w cegle za 1000zl (wliczony czynsz) + prad i gaz. Ceny z pazdziernika 2014, znajomi wynajmowali. Niby mniejsze drozsze, bo popyt wiekszy ale bez przesady. Szukasz w BI to odpal bialystokonline, olx, a nie jakis money.
|
|
Odgrzewać temat 5-cio letni żeby reklamować stronę? Gdzie jest ADMIN???
|
|