piątek, 22 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Czas na wakacje

No dobrze.
Jako, że zbliża się okres wakacyjnych wyjazdów. Może ktoś podpowie, gdzie lepiej wypocząć - w Krynicy Morskiej czy we Władysławowie? A może Jastarnia?:)))

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Czas na wakacje

mnie też interesują jakieś ciekawe miejsca nad morzem? piszcie co polecacie.

Tak prawdę mówiąc nie wiem gdzie w tym roku się wybrać. Pogoda pewnie i tak będzie do bani, ale lepsze to niż siedzenie w betonowej Łomży:)

Krynica Morska
- ładna duża plaża
- zawsze late dużo się dzieje

j23-znowu nadaje....

Władysławowo jest spoko...

Krynica Morska jest najlepsza !!! Ja tam jeżdżę od 17 lat :D i być może teraz też będę ;)

Krynica - czy tam jest "cieplej" niż np nad otwartym morzem? Czy plaże są w miarę czyste?
Czego po ostatnim pobycie, dwa lata temu, w Sopocie powiedzieć nie mogę. Pełno alg i meduz w wodzie i na plaży....
Czy plaże są tłoczne, czy raczej umiarkowanie?

Noo cieplej bo to w zatoce a na otwartych plażach to wieje. Morze czyściutkie , plaże super nie ma kamieni ani zadnego żwiru. Plaże to różnie ale tam zawsze jest dużo ludzi bo to naprawde wspaniale miejsce . Na plaży są róźne namioty, codziennie jakieś dyskoteki, karaoke itp. do miasta blisko i zawsze jak jestem to są jakieś koncerty i w ogóle supcio :D i najlepiej jak jechać to na camping 71 (chyba 71) tam mozna pod namiot, do przyczepy, domku lub do hotelu a do plaży max 100 m :D

Jeżeli Bałtyk to tylko Pałanga na Litwie. Jedyny mankament to trochę tłoczno w szczycie sezonu. Mnóstwo atrakcji dla dzieci i dorosłych, nonstop coś się dzieje, ciekawe molo, piękne trasy rowerowe.

Polecam Łebę ,piękna spokojna miejscowośc !

anulka

fabian - jakies konkretne miejsce kwaterunkowe polecasz? Tak patrzę w necie, to ceny nie są za rewelacyjne.....

warszawa