poniedziałek, 02 grudnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
napiszę dla Ciebie prace maturalną

Witajcie,

ze względu na fakt, iż część z nas jest doskonałymi matematykami, a część humanistami chciałam zaproponować swoje usługi - tworzenie prac maturalnych.
Jestem studentka polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego, doświadczona korepetytorką i prawdziwą pasjonatka tematu – oto kilka słów o mnie, które są najlepszą rekomendacją. Jeżeli potrzebujesz wsparcia w tworzeniu planu, bibliografii lub pracy - napisz do mnie? Zapraszam serdecznie. Niewygórowane ceny i zadowolenie gwarantowane! Mój nr gg to 8546395

piszę prace maturalne

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: napiszę dla Ciebie prace maturalną

Cześć asia!
Interesująca propozycja. Może skorzystamy ? Ale najpierw potwieredż swoją wiarygodność stwierdzając, kto rządzi teraz przy ul. Gołębiej 20 ? I - mieszkasz w Nawojce czy Rzepisze ?
Brak odpowiedzi ośmieszy Cię i będzie sugestią, że jesteś oszustką, ale może tak nie jest ...

P.s.
asia -ad rem
No właśnie - dobrze, że podałaś nr GG. W poniedziałek sprawdzą w dziekanacie (Goł.24), jakie Ty właściwie masz predyspozycje do tego, aby być w przyszłości nauczycielką. Nie zazdroszczę Ci !

..chyba pracę maturalną to się samemu pisze...
..jak to teraz wygląda..?
.."za moich czasów" takie coś było nie do pomyślenia..a dodam że nie było to wcale tak dawno - jak były jeszcze stare matury..;)

ZAMKNĄĆ AŚKE DO WIEZIENIA !!!

Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 

Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:

Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.

Posty, których jedynym celem jest kopiowanie artykułów prasowych lub reklama - będą kasowane

Ogłoszenia płatne

Formatowanie tekstu