wtorek, 18 lutego 2025 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Ku przestrodze!

Dzień Dobry!
W telegazecie w dniu dzisiejszym znalazłem taką oto informację: czworo nastolatków w wieku od 17 do 18 lat zginęło wypadku samochodowym na jednej z polskich dróg, piąta osoba została ranna. Ford Eskort, którym jechali zderzył się czołowo z ciężarowym Iveco. Jak stwierdziła policja przyczyną wypadku było niedostosowanie prędkości jazdy do warunków drogowych. Czy do tego musiało dojść. Co było tak naprawdę, oprócz złych warunków drogowych było przyczyną nieszczęścia? Brak wyobraźni kierowcy, brak umiejętności, czy może popisy przed kolegami i koleżankami jakim to ja jestem kierowcą, a może zbyt młody wiek kierowcy. Jak temu zapobiec, żeby do takich nieszczęść nie dochodziło?

Pozdrowienia.

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Ku przestrodze!

A może wina leży po stronie kierowcy ciężarówki???
Znam jeden przypadek kiedy policja stwierdziła, że była to wina młodych ludzi, a po paru miesiącach prokuratura stwierdziła, że jednak to wina kierowcy tira... Więc jak niewiadomo jak to naprawdę było to może lepiej na ten temat nie dyskutować

Rzeczywiście - z komentarza, że "przyczyną wypadku była nadmierna prędkość" nie wynika wprost kto zawinił, ale sprawa wydaje się tu raczej oczywista. Codziennie na drogach widuję podobne przypadki kozackiej jazdy małolatów, aż włos się jeży na głowie...

Właśnie wydaje się ale czy jest-niewiadomo. Wszyscy powtarzają niesprawdzone właściwie wiadomości a najbardziej cierpi na tym rodzina ofiar wypadku... Więc mi się wydaje że takie sprawy lepiej przemilczeć bo niewiadomo czy to była kozacka jazda małolata..

Jak był kierowca pod wpływem alkoholu to sie niedziwie.

Statystyki pokazują wyrażnie że najwięcej wypadków i kolizji powodują kierowcy którzy mają staż za kółkiem do jednego roku od otrzymania prawka, czyli jasno z tego wynika że praktyka czyni mistrza.