Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Siłownie w Łomży |
Witam.Chciałbym się dowiedzieć czegoś na temat siłowni w Łomży.Tj.interesuje mnie które są w jakich godzinach czynne, w jakiej cenie są karnety miesięczne itp.Jestem osobą początkującą i chciałbym troszkę poćwiczyć.Z góry dziękuję za pomoc
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Siłownie w Łomży |
Relax karnet normalny 65zł karnet ulgowy 55 zł
|
|
sorka ulgowy 50 zł
|
|
polecam 'relaks' czynne do 22.00 od pon.do piąt. w sobotę do 18-tej karnet 65zł.na mies. jak się uczysz to jeszcze taniej.
|
|
activia polecam pon-pia do 22 sob do 20 bodajze karnet 70 zl/miesiac
|
|
Zakładając nowy temat spójrz trochę na całe forum... Taki sam temat nie dawno był zakładany.. Pozdrawiam
|
|
nie wiem jak z ceną ale w INTERCOSMETIC jest dośc sympatycznie jak chodziłem ze dwa miesiące temu ---===CICHO CIEMNY JA===---
|
|
zdecydowanie tylko i wyłącznie zibi, może sprzęt stary, karnet 60zł czynne od 10-12 a później od 16-22 jak się nie mylę. Najważniejszy jest trener który ma tyle przepracowanych godzin co na siłowni co niektórzy z nas wieku. Ułoży trening, suplementacje, doradzi, pokieruje, poprawi przy ćwiczeniu. Takie moje zdanie pozdrawiam
|
|
Rbn jaka cena ułozenia diety itd? Żyje By Pakować Pakuje By Żyć
|
|
gdzie miesci sie ta siłownie zibi
|
|
Na samym początku Dmowskiego, w tym ciągu sklepów naprzeciwko budynków starego więzienia. Z tym, że została przeniesiona z samego końca na, mniej więcej, środek budynku (też w piwnicy). _________________________________________________________
|
|
jeśli kupujesz karnet to raczej nic za to nie bierze. A tak dla człowieka z ulicy nie mam pojęcia ile możesz zapłacić bo nigdy z takiej usługi nie kożystałem a tylko i wyłącznie słyszałem.
|
|
Siema Siema na naszych aukcjach na WOŚP jest jeden miesieczny karnet na jedną z łomżyńskich siłowni ! Zapraszamy do licytacji link: http://aukcje.wosp.org.pl/show_user_auctions.php?uid=651120
|
|