Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Passat B5 diesel |
Zamierzam kupic Passata B5 w kombi w dieslu silnik 1,9Tdi. Ale sa 90, 110 i 116 konne. Ktory kupic, ktory bedzie sprawial najmniej problemow? W tym 90 konnym sa podobno prosto rozwiazane wtryski i nie ma z nimi problemow a nawet jak sie zepsuja koszt naprawy jest 2 razy nizszy niz np. w 110 konnym ile w tym prawdy ? W tych 110 i 116 konnych sa podobno pompowstryskiwacze ktore sa napewno bardziej awaryjne jak w tym 90 konnym ?? Jak to jest ilu konny najlepiej kupic ? (-_-)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Passat B5 diesel |
wystarczy jeden duży koń;p
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Passat B5 diesel |
Kolega ma do sprzedania Passata B5 w kombi w dieslu silnik 1,9Tdi 110 k. sam silnik jest debest wszystkie wymiany na czas to iniema problemu , a co do 90 k. to myślę że będzie za słaby
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Passat B5 diesel |
a ktory rok i jaka cena ? Moze jakies fotki ? (-_-)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Passat B5 diesel |
Heh, B5 Silnik to jedno, ale jeżeli nie jesteś zdecydowany na 100%, to zasięgnij info. dotyczącej zawieszenia. Średnia przebiegu, do wymiany wahacza (jeżeli lubisz ciszę i cenisz bezpieczeństwo) to jakieś 50k, a to aluminium i koszt ogromny. Oczywiście możesz zmienić na stal, ale to ryzyko, które może odbić się na Twoim zdrowiu. Pozdrawiam.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Passat B5 diesel |
mam 2003 1 rece 2-3 lata w kraju pełen serwis faktury itp. Szary metalic pełna opcja bez skóry
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Passat B5 diesel |
Tak, zawieszenie to jedno...Kumpel handluje częściami,mówił mi, że dzięki temu że jest trochę passatów, A4 itd. może spokojnie spać. Sypie się to nie możliwie. A co do silników to jest tak, że technologicznie 90KM i 110 KM to praktycznie te same silniki, jest kilka różnic co do turbiny. Obydwa na znanej,starej pompie VP. 116, a raczej 115KM to silnik technologicznie nowszy. Pompowtryski to rzecz dość droga (z 1 pompowtrysk kupisz 4 zwykłe wtryski z wymianą). Ale biorąc pod uwagę, że jednak nie sypie to się na co dzień nie jest to aż tak ważna rzecz. Bałbym się zawieszenia...
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Passat B5 diesel |
Mam 1,9tdi 110 km, kombi z 1999r, silnik jak wyżej napisał marek12 są plusy i minusy, ale wybrał bym ten 110km, zawieszenie jest na aluminium ale nie są to straszne koszty, ostatnio zmieniałem jest to koszt 900zł, całego kompletnego przodu, mam go do sprzedania, oczywiście z książką serwisową prowadzoną do dziś.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Passat B5 diesel |
Niedawno na allegro był passat z przebiegiem 487000 km!!! [tak, tak to nie pomyłka]
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Passat B5 diesel |
I co dziwnego z tym przebiegiem?? Większość pasków w TDI na Naszych drogach ma tyle, bądź więcej. Roczny przebieg dla klekota w zachodniej Europie to min, 45-50tys.km. rocznie.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Passat B5 diesel |
robrob i jaka jest cena tego passacika ? (-_-)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Passat B5 diesel |
Jak sama nazwa mówi , nie może to być dobry samochód. Kup japońca made in Japan. Jest to całkiem inna bajka. Możesz poczytać co pisze użytkownik paru modeli: http://www.autocentrum.pl/go/28__Ocen_swoje_auto_-_ocena_Volkswagen_Passat__1842229544__1__12__1__4__1__1996__2005__1940464576____.html
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Passat B5 diesel |
Również niedawno na mobile.de była dwu i pół roczna C klasa kombi w dyzlu z przelotem 330 tys. km.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Passat B5 diesel |
To co proponujecie mi kupic ? Musi byc koniecznie diesel i najlepiej kombi do okolo 18tys zł. Zastanawiam sie tez nad: Golfem IV, Octavia, BMW 5. (-_-)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Passat B5 diesel |
Za 18 tys kupisz zajeżdżonego trupa z przebiegiem 500 tys km. Takie truchło w dyzlu to skarbonka bez dna. Rozejrzyj się lepiej za benzyną.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Passat B5 diesel |
wLasnie czemu teraz wszyscy sie nastawili na traktory osobowe przeciez koszt utrzumania jest drozszy nie mowie o spalaniu bo jest nie duze ale kazda czesc jest prawie dwa razy droższa a ten klekot silnika koszmar a kupic benzyne wieksza pojemnosc i gas i spalanie bedzie podobne a ile przyjemnosci cisza i osiagi no i przebieg mniejszy bedzie napewno i tanszy w zakupie od diesla dziwie sie tym wszystkim bo nie maja pojecia a tylko przyjdzie 30 st mrozu to sam widziełem nawet jak mialem audi 500 tys przebiegu oczywiscie w normalnym silniku to na lince ciagałem tdi kilka razy drozsze
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |