poniedziałek, 02 grudnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Tuner TV do laptopa

Witam!
Prosiłbym o pomoc w zakupie tunera TV do laptopa. Jestem totalnym laikiem, nie wiem na co zwrócić uwagę, co obecnie dobry tuner powinien posiadać, a co nie... Co do ceny to chciałbym oczywiście wydać jak najmniej, ale mieć porządny tuner, który oferowałby mi dobry obraz.

Przede wszystkim, wybrać tuner pod USB czy PCI? Jakiej marki? Itd.

Prosiłbym o wszelkie sugestie, wskazówki, a także konkretne modele tunerów tv.
I dzięki za pomoc.

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Tuner TV do laptopa

Dodam, że oczywiście szukam tunera analogowego, bo chyba z cyfrowego można korzystać tylko w kilku miejscach w Polsce =P

na pci?

pci

jedyny prawdziwy jasio :}

poszukaj dvb na usb

Ja kozystam z takiego tunera Dostalem plyte z programami pilot wszystko dziala ok
http://www.allegro.pl/item622653870_super_tuner_usb_cyfrowa_telewizja_pilot.html

Tu masz http://www.polskacyfrowa.org/index.php?id=4
harmonogram wprowadzania cyfrówki w pl wg. tego analog na podlasiu zgaśnie 31.07.2013 sam zdecyduj czy chesz mieć tylko analog czy może hybryde cyfre+analog. Jeśli laptop to możesz wcześniej gdzieś mieć sygnał DVBT np. w niemczech jest juz tylko cyfrówka. W polsce bedzie standard mpeg4 także zwróć na to uwage. Jeśli wybierzesz usb to koniecznie musisz mieć usb2.0 a jak pci to sprawdz dokładnie bo może masz ExpressCard http://pl.wikipedia.org/wiki/ExpressCard żeby nie było że kupisz karte PCMCIA, a ona nie pasuje. A i poczytaj, popytaj na forach komputerowych telewizyjnych a nie tu.

do laptopa nie ma PCI są PCMCIA lub podobne ;)

Latam, Skaczę i jeżdżę

Witam mam na sprzedanie oryginalną kartę do laptopa HP Express/card Digital/Analog TV Tuner zestaw :)

za ile??

za 250zł oddam(używana 3 razy). popatrz na ceny na allegro :)

Dzięki serdeczne Panowie.