Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Przemoc w szkole |
Co sądzicie o tym co dzisiaj pokazuja w mediach ? jejejejeje:)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Przemoc w szkole |
ja jakiś czas temu uczyłem się ale takich szop nie odwalałem . Zdarzało się ale nie do tego stopnia nie nap....m nauczycieli . chociaż uczyłem się w szkole w której niema przemocy :)))))) ahahaha
|
|
a co pokazują?:PP
|
|
pewnie henio brałeś w tym udział ?? co he ! he !
|
|
skąd wiedziąłes? denerwował mnie skurwie l teraz szukam dobrego adwokata. Widziałes moja dziare? kozak normalnie jejejejeje:)
|
|
kazdy nie raz chce pizną* nauczycielowi jak powie do Ciebie cieciu, tumanie itp.
|
|
Tylko głupi chce użyc siły kiedy druga osoba mu ubliży. Trzeba potrafic odpowiedziec, a nie uderzyc. Bez obrazy "fcp" :) Tak na marginesie, ja sam jestem uczniem i mimo najgorszego nauczyciel to nauczyciel- osoba starsza ode mne. W glowie sobie nie wyobrazam zeby w jakikolwiek sposob uderzyc nauczyciela. I tak wiem ze za 10-15 lat bede dziekowal tym ludziom ze byli jacy byli. Mowie tu jedynie o nauczycielach ktorzy sa warci czegos i ktorzy przedewszystkim w dobry sposob nauczaja. Owszem sa tez nauczyciele ktorzy maja o sobie za wysokie mniemanie, ale wlasnie trzeba ich "sprowadzic do pionu" odpowiednimi argumentami i słowami w granicach normy dialogu pomiedzy uczniem, a nauczycielem. "Nic pożądańszego a nic trudniejszego na ziemi, jak prawdziwa rozmowa" Adam Mickiewicz
|
|
Co do tej sytuacji w szkole w Rykach to z tego co mi wiadomo od jakiegoś już czasu nauczyciel jest traktowany jako urzednik państwowy i każdy "atak" w jego strone automatycznie "zwala na glowe" prokuratora. Taki był finał tej sprawy ze Ci "chlopcy" (jak to mowiono) dostali po pol roku na 3 lata w zawiasach, dozor kuratora i oficjalne przeprosiny.
|
|