niedziela, 13 lipca 2025 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Przemoc w szkole

Co sądzicie o tym co dzisiaj pokazuja w mediach ?

jejejejeje:)

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Przemoc w szkole

ja jakiś czas temu uczyłem się ale takich szop nie odwalałem . Zdarzało się ale nie do tego stopnia nie nap....m nauczycieli . chociaż uczyłem się w szkole w której niema przemocy :)))))) ahahaha

a co pokazują?:PP

pewnie henio brałeś w tym udział ?? co he ! he !

skąd wiedziąłes? denerwował mnie skurwie l teraz szukam dobrego adwokata. Widziałes moja dziare? kozak normalnie

jejejejeje:)

kazdy nie raz chce pizną* nauczycielowi jak powie do Ciebie cieciu, tumanie itp.

Tylko głupi chce użyc siły kiedy druga osoba mu ubliży. Trzeba potrafic odpowiedziec, a nie uderzyc. Bez obrazy "fcp" :)

Tak na marginesie, ja sam jestem uczniem i mimo najgorszego nauczyciel to nauczyciel- osoba starsza ode mne. W glowie sobie nie wyobrazam zeby w jakikolwiek sposob uderzyc nauczyciela. I tak wiem ze za 10-15 lat bede dziekowal tym ludziom ze byli jacy byli. Mowie tu jedynie o nauczycielach ktorzy sa warci czegos i ktorzy przedewszystkim w dobry sposob nauczaja.

Owszem sa tez nauczyciele ktorzy maja o sobie za wysokie mniemanie, ale wlasnie trzeba ich "sprowadzic do pionu" odpowiednimi argumentami i słowami w granicach normy dialogu pomiedzy uczniem, a nauczycielem.

"Nic pożądańszego a nic trudniejszego na ziemi, jak prawdziwa rozmowa"

Adam Mickiewicz

Co do tej sytuacji w szkole w Rykach to z tego co mi wiadomo od jakiegoś już czasu nauczyciel jest traktowany jako urzednik państwowy i każdy "atak" w jego strone automatycznie "zwala na glowe" prokuratora. Taki był finał tej sprawy ze Ci "chlopcy" (jak to mowiono) dostali po pol roku na 3 lata w zawiasach, dozor kuratora i oficjalne przeprosiny.

zgdzam sie zwami ze istnieje przemoc w szkolach
sama jestem tego przykladem -co prawda biernym