Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Sąd a sprawiedliwość |
To dwie różne sprawy. Szczególnie zaś w łomżyńskim sądzie pracy. Opiszę to na przypadku, którego osobiście doświadczyłem. Otóż wysoki sąd miał rozsądzić czy kierowca zawodowy, który utracił prawo jazdy w wyniku poruszania się samochodem po łomżyńskich ulicach na bani, powinien utracić również pracę, czy też nie. A zwolniony został dyscyplinarnie, ponieważ uznano (posługując się Kodeksem Pracy), że utracił uprawnienia do wykonywania zawodu kierowcy. Wyrok sądu: przywrócić kierowcę do pracy i wypłacić mu odszkodowanie za okres przebywania na przymusowym urlopie. Panowie kierowcy zawodowi!!! Chlajcie gorzałkę (aby z umiarem, bo jak za dużo promili ten numer nie przejdzie). W nagrodę otrzymacie półroczny urlopik płatny od wysokiej sędziny i możecie sobie gwizdać na waszych pracodawców. A ja niestety muszę pluć sobie w brodę, bo na nieszczęście nie jestem kierowcą z zawodu. Pracę utracę zapewne przede wszystkim dlatego, że sędzinie moja gęba nie przypadła do gustu. Sąd "nie dał wiary" moim zeznaniom. Uznał mianowicie, iż dokonałem zemsty na biednym kierowcy, pozbawiając go pracy.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Sąd a sprawiedliwość |
A w orzecznictwie SN nie ma podobnego przypadku? Zawsze można się przeciez odwołać.
|
|
zastanawiam się jakie wydarzenia zaistniały w ciągu tych sześciu miesięcy ?Dla twojej wiadomości nic nie wskórasz ,sąd postąpił zgodnie z prawem (najprawdopodobniej twój kierowca zaszalał osobowka) i osobowe napewno odebrali , nie mieli prawa innej kategorii tym bardziej że prawo jazdy jest jego środkiem utrzymania. A na bani każdemu może się zdarzyc - zależy od szczęścia-ale ty tyle szczęścia nie mialeś , postąpileś i nierozważnie i nie zgodnie z prawem bagrmosen
|
|