piątek, 06 grudnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Jak rozdzielic neostradę?

Witam,mam prosbę, czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć w jaki sposób mogę podzielić neostradę?jestem laikiem w tej dziedzinie .Chciałbym mieć łączę bez zbędnego wiercenia dziury w scianach. Chodzi mi mniej więcej o zasięg jakieś 30 m. za wszelkie porady serdecznie dziekuje

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Jak rozdzielic neostradę?

Router z wbudowanym modemem ADSL koniecznie z wbudowanym WiFI ;) najlepiej firmy linksys, cena w zależności od firmy to od 170 zł do ok 300.

Pozdrawiam

Jedynym sposobem jakim znam, aby podzielić neostrade jest zakupienie bądź wypożyczenie LIVEBOX'a. Jest to dodatkowy modem. dzięki, któremu bezprzewodowo możemy rozdzielić sygnał na kilka komputerów. Musisz po prostu podejść do Biura gdzie masz podpisano umowę i tam się dopytać szczegółów. PzDr

A o to wspomniany LIVEBOX:

http://media2.pl/pliki/tp_livebox.jpg

Wez sobie z TP Liveboxa - to nic innego jak router z WiFi, a oprocz tego ma kilka podlaczen, kablem sieciowy, USB, Poza tym ma dolaczone male karty WiFi USB, ta ze mozesz nawet komputer stacjonarny ktory nie ma karty sieciowej podlaczyc bezprzewodowo.
Tylko za niego sie cos placi, ale ile to nie wiem, ciagle maja jakies promocje

Trzeba kupic router bezprzewodowy do Neo (z wbudowanym modemem ADSL) i uzyc go zamiast standardowego modemu Neostrady (tego podlaczanego na USB).
Ale 30m przez sciany to moze byc ciezko z sygnalem... Ewentualnie bedzie lapac "na styk".

Łukasz dobrze napisał.
Livebox to router, ale o badziewnych parametrach i ladnym wygladzie. Te karty dolaczane do niego "gratis" mozna wyrzucic do smieci albo dac mlodszemu rodzenstwu do zabawy.
Za to Linksysy maja b. dobre anteny (nawet kilkanascie dBi).