Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
reklamacja door to door |
Witam Dotyczy nootboka którego kupiłem w jednym ze sklepów w Łomzy. Mam pytanie wystepuje cos takiego że zrzuca niebieski ekran. Coś sie dzieje z pamiecią (dane komputera to : intel core 2 duo CPU 1,8 GHz 2GB ram) Był juz 2 razy w naprawie u poducenta Pierwszy raz wymienili płyte główną ale po 1-2 tygodnie dzieje sie to samo, Teraz nawet nie instalowałem żadnych programów czysty Windows Vista(+ antywirus) i nadal problem wystepuje, Sytuacja jest taka że kilka dni jest Ok jest dobrze a jak zacznie to restartuje komputer (niebieki ekran) praktycznie non stop. Oddałem do sklepu postawili system ale znów to samo twierdzą że to coś u mnie ale jak pisałem czysty windows nawet go nie obciążałem tylko przeglądanie www w ramach testu. Nie wie ktoś jaka jest procedura reklamacji wymiany lub zwrotu gotówki.I czy sklep może się wykręcać od gwarancji i pomocy w wymianie nootbooka u producenta. Gwarancja door to door. Proszę o wszelką pomoc z góry dzieki.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |