Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Gdzie się zapisać na kurs maturalny? |
Tak patrze pojawiło się kilka firm, które przygotowują do matury. Zastanawiam gdzie się zapisać. Może ktoś chodził na takie kursy, którą firmę polecacie?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Gdzie się zapisać na kurs maturalny? |
podlaczam sie do pytania tylko jeszcze zeby wystawiali zaswiadczenie do WKU
|
|
Hej, polecam wam Centrum Edukacyjne na Wyszyńskiego, spoko firma, chodziłem do nich w tamtym roku na zajęcia z historii i polskiego. Fajna atmosfera i nauczyciele, a co najważniejsze przygotowali mnie do matury jak trzeba, a teraz jestem szczęśliwym:) studentem!!!!!!!!!!! Hellou
|
|
A gdzie te centrum na wyszynskiego jest mniej wecej? I ile tam sie placi miesiecznie. dzieki za odpowiedz
|
|
Chopiniak, to centrum edukacyjne jest w tym ciągu, co intercosmetic, wejdź jeszcze sobie na www.zdammature.pl, to ich strona, tam powinny być ceny. Hellou
|
|
Co to za szkoły w Łomży są, że aż trzeba się na kursy maturalne zapisywać??
|
|
Szkoły jak szkoły, w tym roku podobno zajęć pozalekcyjnych nie będzie, a poza tym na takim kursie jest taniej niż na indywidualnych korkach!
|
|
Jest nowa firma Q-Maturze. Siedzibę ma w budynku NOT-u na Polowej obok Skarbówki. Profeska - wyłącznie nauczyciele ze szkół średnich i egzaminatorzy, a więc znają się na rzeczy. Regulaminy, arkusze i te sprawy.
|
|
nauczyciele nie mogą dawać korepetycji to teraz firmy zakładają :D
|
|
"Co to za szkoły w Łomży są, że aż trzeba się na kursy maturalne zapisywać??" Chyba nie trzeba, ale można. Poza tym jakakolwiek szkoła by nie była, dodatkowe zajęcia nie powinny zaszkodzić.
|
|
Hej "tojatoty", a długo ta firma Q-maturze działa? mają jakąś stronę www?
|
|
bez sensu jest chodzenia na kursy maturalne i wydawanie kasy, zeby zdac mature pozytywnie i dostac sie na dobre studia, trzeba sie uczyc od samego poczatku a nie dopiero w klasie maturalnej
|
|