Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Uwazam ze juz... |
to chyba czas na mnie zebym sie wypowiedzial. Jestem uczniem Mechaniaka i gdyby nie ten temat na forum to chyba bym sie nawet do tego nie przyznal. Dyrektorka jest do dupy, zreszta nie tylko pani EB, rowniez v-ce dyrektorka Cieslewska (imienia nie pamietam), a nauczyciele dbaja tylko o swoje tylki i w zaden sposob nie pomoga uczniom. Gdzie w takim ukladzie jest idea wspolpracy nauczyciela i ucznia gdzie oboje sa sobie przyjaciolmi. Jedno jest pewne "Szefowa" i "v-ce szefowa" tej szkoly trzba zmienic. Ze wzgledu na uczniow i dobro szkoly. Bo dawno nie slyszalem nic dobrego o Mechaniaku, a skoro wychodza z tej szkoly tylko zle rzeczy na jej temat to w koncu gimnzjaliscie przestana skladac podania do MEchaniaka i szkola po prostu "zniknie". Sam jestem odpowiedzialny za "odebranie" mechaniakowi dwoch uczniow i jestem z tego dumny bo chlopaki przynajmniej sie nie mecza teraz. Popieram czlowieka o nicku "4pl-ever", gram troche w kosza w mechaniaku i jakos nigdy nie mialem z tego powodu specjalnych profitów, a wręcz przeciwnie.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Uwazam ze juz... |
Ja mam do studniówki co prawda jeszcze 2 lata ale jak czytam jakie to wydatki... Za te 2 lata pewnie trzeba będzie szykować koło 1000. Szczerze Wam współczuję... Pozdrawiam --- PGG
|
|
Nie wiem jak jest z ekipami remontowymi ale gdy rok temu w ramach nauki mialem praktyki w zakladzie naprawy RTV (nazwy nie podam). I tamtejsi ludzie naparwde przykladali sie do swojej roboty, niczym nie przypominali tych z TVNu.
|
|
ja gralem w UKS 9, ale to bylo bardzo dawno temu.
|
|
grales.lol.a ile masz teraz lat?i jak cie rzezywali?
|
|
w niedziele o godzinie 13 jest mecz lksy z kims. moze cie zobaczyc na stronie www.lks.lomza.tk
|
|