Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Dlaczego prokuratura uderza w Brejzę? |
ludzie nie mają czasu?czegoś tu nie rozumiem...ponoć takie bezrobocie,to co ci ludzie robią?może poprostu są leniwi i robią nic? ***** ***
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Dlaczego prokuratura uderza w Brejzę? |
http://www.mmlomza.pl/artykul/lomzynskie-cyferki-wszystko-idzie-zle-500-ksiezy-chodzi-po-koledzie Covidiota covidiote pogania
|
|
Treść jest ukryta
|
|
zeniu nie mam pojęcia z kim mnie pomyliłeś...marne dochodzenie...tylko po faktach typu że piszę że być może mam nissana patrola ( dla porównania ze skodą ) i że jestem od 15 lat mechanikiem.... Ilość lat być może również została zmieniona dla potrzeb forum..może mniej, może więcej.... :)
|
|
nie przyjąłeś księdza komunisto.
|
|
Mnie bardziej zainteresowało to: http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120117/REG00/348912870 ***** ***
|
|
Zadzwon do ŻAK EXPRESS pod nr 726103103,zrob sobie rezerwacje na ten dzien i za bilet,placac 50zl zawioza cie wygodnie busem. Ojazd maja z parkingu LIDL-a. I bez zadnej laski pojedziesz jak krol(owa).
|
|
Dzisiaj w kolejce na poczcie usłyszałem, że i tak wielu nie przyjmuje kolędy, bo ich na nią nie stać, a pustej koperty nie będą kłaść na stole ! I to ma być łomżyński lud wierzący ?! Ja nie przyjąłem, bo byłem w pracy, a boss nie dał mi wolnego.
|
|
Na większości poczt, lub w sklepie nunizmatycznym na Placu Pocztowym. Jak stoisz twarzą do wejścia na pocztę, to po prawej.
|
|
A ja dałem dziś stówę księdzu - jestem zadowolony, bo uczęszczam do parafii i niech mają. A jeżeli kogoś to boli, to niech mnie w d... pocałuje, bo nie zamierzam się nikomu z tego tłumaczyć. Moja kasa i nic wam do niej, łazęgi.
|
|
Nie mam fajsbuka, ale 1% przeznaczę, spoko.
|
|
Co sądzicie o tym kursie i firmie która go prowadzi???? z Listu św. Pawła do Efezjan: "Obleczcie pełną zbroję Bożą, byście mogli się ostać wobec podstępnych zakusów diabła".
|
|