środa, 27 listopada 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Naród Polski chce dabaty o stanie polskiej DEMOKRACJI i WOLNOŚCI SŁOWA

łomzyniak27 w jakiej agencji pracujesz???

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Naród Polski chce dabaty o stanie polskiej DEMOKRACJI i WOLNOŚCI SŁOWA

kur.wa skad te czeczenskie scierwa maja dostep do internetu ?? ja pierdziu naprawde majom dobrze w tej lomzy :D

Tak jak w temacie...
Chciałbym porozmawiać z Tą osobą na temat Łomży.
Zadać parę pytań, jaka była przed wojną, w czasie wojny i tuż po.
Jeżeli znacie taką osobę lub sami macie coś ciekawego do opowiedzenia to proszę o kontakt e-mail. (sz4k4l-85@tlen.pl)
Zadacie pytanie po co?
Jestem studentem socjologii i chciałbym przeprowadzić wywiad z taką osobą. A nawet stworzyć krótki film o Łomży. Każdego chętnego proszę raz jeszcze o kontakt.
Jak macie pytania piszcie. Odpowiem dopiero jutro wieczorem.

antyjaga, nie pomylilas przypadkiem tematu ? O czyja uprzejmosc Ci chodzi ?

opinia, to opinia. Nie podoba mu się - może pisać. Net provider powinien dostarczać stały dostęp do internetu tak jak jest w umowie, a nie łatwy dostęp do obsługi klienta. Jestem w stanie zrozumieć frustracje. DaroPl, jesteś pracownikiem tej firmy?

wcześniej zapuść brodę i załóż turban :P

Dobrze kombinujesz Jasiu. Teraz kupcie sobie wszyscy:

jak nie macie pieniędzy, to myślę, że ludzie z forum chętnie by się złożyli.

ja jestem ciekaw po co ci takie cudo i co ty chcesz na nim dzielic....? bo jesli cyfre+ i N to zapomnij a jesli marzysz o POLSMICIE to powiedz sobie czy jest sens ladowac kase w sprzet ktory za pare tyg bedzie nieuzyteczny.... Odp zostawiam tobie... Pozdro

a czego konkretnie ma dotyczyć wywiad?
Czy przewidujesz honorarium dla rozmówcy?
jeśli tak, to w jakiej wysokości?

uwazajcie,
ostatnio w anglii pojawilo sie duzo polakow ktorzy chca zarobioc latwe pieniadze.