sobota, 30 listopada 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Czy w pogrzebie Ks. prałata Jankowskiego uczestniczył Wałęsa?

Oj Maniuś,Maniuś............... :)

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Czy w pogrzebie Ks. prałata Jankowskiego uczestniczył Wałęsa?

"Jonasz" czyli Roman Kotliński to redaktor naczelny tygodnika antyklerykalnego "Fakty i Mity". Założył chłopina gazecinę, by z czegoś żyć. Jazda po sutannowych zawsze poczytna. Czytałem kiedyś wywiad z jego wujkiem-księdzem (brat Matki). Marny był z niego kleryk i ksiądz też. Poza tym wszystkich wrzuca do jednego wora. A ja myslę, ze kazdy z nas spotkał w zyciu niejednego porządnego księżulka.

ogłoszenia...usunać...

chetnie chetnie :)

http://yarrok.blogspot.com/2008_04_24_archive.html
http://moto.money.pl/ceny-paliw/

Ja tam studiuje juz 2 raz :D 1 raz żuciłem teraz zaocznie marketing studiuję

w lomzy ci nie pomoga to partacze - bialystok i klinika dermatologii -zalezy dziecko w jakim wieku jak chcesz wygoic na start jest masc elocolm ale pamietaj ze to stery znika wszystko blyskawicznie ale trzeba koniecznie skonsultowac to z jakims lekarzem (tzn czy to napewno atopowe zapalenia skory i dobrac leki oraz diete)

pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu do zdrowia

Chłopaku gdzie ty masz 4 bramki na autostradzie do świecka.??
Jeżeli chodzi o stacje LPG to zapraszam na map24.de tam ustal sobie trasę i w opcjach zaznacz stacje LPG wydrukuj sobie i masz wszystko. Osobiście polecam Navi i po problemie. Pamietaj ze od roku czasu zjazd jest już w Strykowie na autostradę i lecisz. Teraz będziesz bujał sie w Sochaczewie bo jest wachadełko (remont drogi) ale późniejsz jazda bo autostradzie zrekompensuje katusze. map24.de ma też odpowiednik polski na interi zakładka mapa.

la roche posay to bardzo dobra marka ale droga a jak napisalam co komu pasuje mnie kosmetyki AA nie uczulaly

Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek