Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Dziennik praktyki zawodowej |
Pomocy !!! Kto wiem Co i jak wpisać w ten dziennik. Jestem na praktykach jako technik budownictwa, jestem tak jako pomocnik wiadomo podaj przynies pozamiataj o to co robie. I nie mam pojecia co w ten dziennik wpisywac bo ja tem konkretnego nic nie robie. Jest tam z 50 stron i nie ma pojecia co wpisac. Pomoze ktoś ? Jak ktoś wie co i jak wpisac niech podaj mi konkretne przykłady duzo ich potrzebuje.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Dziennik praktyki zawodowej |
zapytaj sie tego kto sprawuje nad toba opieke i jest fajnie
|
|
Tam musisz sciemniac..pisac co dokladnie robiles ile co wazylo jak sie nazywalo itp wiesz szczegolow bardzo duzo .
|
|
hehe budowlanka fajny czas:) zapytaj majstra badz kogos kto sie biurem zajmuje (nie wiem czy na budowie czy w biurze masz te praktyki) czy Tobie pomoze-bo wizerunek firmy ponad wszystko:) za moich czasow majster nas zebral i podyktowal co robilismy dzien po dniu -bo zamiatanie i noszenie pustakow zle wygladalo bigi2004
|
|
Podaje pierwszy przykład: Szkolenie BHP Takie praktyki to niewiele cię nuczą.
|
|
Wpisz że tego i tego dnia wykonywałeś ściagnke z pustaka tyle i tyle cm o takiej wysokosci albo tego i tego dnia została wykonana wieźba dachowa i takie tam . Ja swój jutro zacznę wypełniać :D ale inny kierunek ;)
|
|
Ten Co sprawuje nademna Opiekę TO jakiś ciec sam nie wie co mam pisać. Robie normalnie na budowie, jako pomocnik. Dalej nie wiem co wpisac. bo ja tam np: deski przybijam, podaje coś, coś rozrobie namieszam A mój majster mówi zebym sam coś wymyslił co tam wpisać. Podajcie jakieś konkretne przykłady zebym mógł wpisać.
|
|
a kolegów nie masz ? zapytaj się ich, przeczytaj ich notatki i wzorując się na nich coś tam zawsze naskrobiesz też niedawno pisałem dzienniczek, znam ten ból -----*****-----*****-----*****------***** Łomża, Łomża, Łomża . . . -----*****-----*****-----*****------*****
|
|