Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Oplowski 2.0 Diesel |
Witam, Czy możecie kogoś polecić kogoś z naszych mechaniorów albo okolic tak do 100km odnoście silników DTI oraz DI Opla. Tylko naprawdę znających się na rzeczy a nie takich co wymieniją co popadnie i kasujących kasę. Konkretnie chodzi mi o układ paliwowy i wtryskowy. Dzięki za porady i pozdrawiam Doszedłem do konkluzji iż ewenement jest ewidentnym paradoksem konstruktywnej rekapitulacji skolidowanej na adekwatnych arkanach pryncypialnej dystrybucji.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Oplowski 2.0 Diesel |
W tych silnikach to norma, że zapowietrza się układ paliwowy. Musisz sprawdzić układ: przewody przelewowe wtrysków, może masz popękane, często tez połamane są krzyżaki plastikowe łączące te przewody, czasami też uszczelki (gumki) wtrysków Czasami też jak ktoś nieumiejętnie wymieniał filtr paliwa i tak przez obudowę filtra dostaje się powietrze. Można też założyć zaworek zwrotny - http://moto.allegro.pl/zawor-zwrotny-przelewowy-opel-ford-vp44-vp-44-i1524134921.html , coś takiego jak w linku. Przede wszystkim trzeba zlikwidować nieszczelności na przewodach i wtryskach. Jak się tego nie zrobi to będzie gorzej palił np. po nocy, albo dłuższym postoju. Palenie" na sucho" może doprowadzić do uszkodzenia sterownika pompy czy samej pompy. Te podstawowe czynności możesz zrobić sam (chyba że jesteś analfabetą mechanicznym totalnym), no mechaniory od razu chcą pompy wymieniać. W Łomży nie znam nikogo dobrego od tych silników. PZDR
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Oplowski 2.0 Diesel |
W Wiśniewie przy drodze nr 8 jak się jedzie z Z-owa do Białego, po lewej stronie jest taki zakładzik. Gostek, ma tam pomoc drogową i robi auta - naprawdę zna się na silnikach. Też z polecenia, mój opel był pod jego skrzydłami i śmiga jak strzała. Nie skasował dużo i nie proponował zakupu części bez potrzeby. Dokładna diagnoza i okazało się zupełnie coś innego niż miało być.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Oplowski 2.0 Diesel |
Tyle że właśnie wymieniłem przelwy dwukrotnie, uszczelniacze na wtryskach i przez tydzień był spokój a potek znów to samo. Doszedłem do konkluzji iż ewenement jest ewidentnym paradoksem konstruktywnej rekapitulacji skolidowanej na adekwatnych arkanach pryncypialnej dystrybucji.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Oplowski 2.0 Diesel |
Co się konkretnie dzieje ? Też mam DTI opla i niestety jeżeli chodzi o układ paliwowy to ciężka sprawa. Jeżeli się zapowietrzy to żaden zakład, ani mechanik nie będzie w stanie Ci tego ogarnąć, przez jakiś czas będzie dobrze, a potem dalej "powtórka z rozrywki". W takim przypadku zostaje tylko serwis.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Oplowski 2.0 Diesel |
Sprzedaj grata niech się inni martwią.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Oplowski 2.0 Diesel |
Nie ma co tak od razu sprzedaj! Zamontuj sobie to : http://moto.allegro.pl/zawor-zwrotny-przelewowy-opel-ford-vp44-vp-44-i1524134921.html jak już pisałem wcześniej nie rozwiązuje to przyczyny tego stanu rzeczy, ale samochód zawsze ci zapali.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Oplowski 2.0 Diesel |
witam. zajmujemy się profesjonalną regeneracją sterowników psg5 pomp wtryskowych bosch vp44 i vp30 jak i regeneracją mechaniczną. jeżeli samochód zgasł nagle lub nie odpala po postoju to winna jest tylko elektronika. koszt usługi to 300 zł. Wystawiamy rachunek oraz dajemy gwarancję na rok czasu. Zapraszam do P.U.H Omega ul. Mickiewicza 31/31 27-600 Sandomierz tel. 510667029 lub na http://www.puhomega.pl. Jest tam wiele ciekawych filmów zwiazanych z pompami vp44 i vp30.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |