czwartek, 05 września 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
korepetycje wos

Hej! Jestem uczniem 3 klasy liceum i potrzebuję dodatkowych lekcji z wiedzy o społeczeństwie na poziomie rozszerzonym, zależy mi na wysokim wyniku z tego przedmiotu na maturze. Chciałbym, aby korepetytorem był nauczyciel uczący w szkole ponadgimnazjalnej. Kogo polecacie? Z jakiej szkoły? Może jakiś kontakt?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: korepetycje wos

leczcie wy się z tymi korepetycjami

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: korepetycje wos

popieram tomasza :)



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: korepetycje wos

Pan Arkadiusz Bałazy z ekonomika .

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: korepetycje wos

Audrey dzięki za odpowiedź. Czy ten pan przygotowywał Cię do matury? Masz do niego jakiś kontakt?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: korepetycje wos

Jedynie o nim słyszałam, ale można go znaleźć na NK .

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: korepetycje wos

Też zdawałam kiedyś wos rozszerzony. Chcesz sie nauczyć?
Książka w rękę i się ucz, korepetycje zbyt dużo Ci nie dadzą jeśli sama solidnie nie przysiądziesz. Szkoda na nie pieniędzy, lepiej kup sobie pomoce do nauki, testy itp. Czytaj oprocz podręczników różne ksiązki.
Ja polecam do nauki z wosu książki z pwnu i również testy. Ucz się z ksiązek z różnych wydawnictw, interesuj sie polityką i tyle. Jeśli sie solidnie przyłożysz, to dobry wynik gwarantowany.
I nie zawracaj sobie głowy korepetycjami z tego przemiotu:)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: korepetycje wos

Coccinelle dzięki za radę książki mam, oglądam wiadomości, czytam gazety, interesuję się tym przedmiotem. Ale sory pytałem o namiary na korepetytora, a nie o to z jakich książek się uczyć.

Odpowiedz na tę wiadomość
 Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 


 Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:
   
Nie masz konta? - Zarejestruj się