Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
odważny dobry fryzjer |
Cześć! swój post kieruje głównie do kobiet :P Mam dośc mojej fryzurki, mam ochote na coś ekstra innowacyjnego i odważnego...na fryzurkę zgodnie z trendami...i tak własnie pytam się was kogo byście mi polecili. W łomży co prawda nie mamy dużego wyboru dobrych fryzjerów, ale może znacie kogośc kto bardzo trendy ścina i niespiepsza formy? Dodam, że mam 18 lat i nieboje sie diametralnych zmian. Dziękuje za pomoc i jeśli juz podzielcie się swoimi odczuciami na temat fryzjerów, z kórych usług miałyście (nie)przyjemność kożystać. Pozdrawiam. Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle przesłuchani...
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: odważny dobry fryzjer |
"Dodam, że mam 18 lat i nieboje sie diametralnych zmian" To brzmi jak ogłosznie matrymonialne :P Nie znam się, ale jak szukasz czegoś trendy to jest taki salon fryzjerski o tej nazwie :P Ale nie polecam, no chyba, że lubisz stać w kolejce 2 dni. A jeśli chcesz znać moje skromne zdanie, to Ja lubię włosy w kolorze czerwoym, jak Milla Jovovich w filmie "Piąty Element". Bardzo seksi :) -- Samotność to emocjonalna trzeźwość.
|
|
Otworzyło się jakieś nowe studio fryzur na ul. Wyszyńskiego (obok Intercosmetics). Tam spróbuj. Pozdrawiam
|
|
MrS tam było dawno ale nazwa może nowa hehe Sporo osób tam przesiaduje
|
|
Kiedyś fajnie ścinała Emilka (ul. Kazańska), ale chyba dobre czasu już minęły. Na Mazowieckiej 1 też jest podobno dobry fryzjer, ale nie wiem który, bo są trzy salony. A może ktoś mi podpowie, jak się ściąć, bo mam dość lokowane włosy i za nic nie da się ich wyprostować. Naprawdę mam problem z dopasowaniem fryca.. :| NiemoralnieNormalna
|
|
Na łyso ;-))) Pozdrawiam
|
|