piątek, 18 lipca 2025 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
odważny dobry fryzjer

Cześć! swój post kieruje głównie do kobiet :P
Mam dośc mojej fryzurki, mam ochote na coś ekstra innowacyjnego i odważnego...na fryzurkę zgodnie z trendami...i tak własnie pytam się was kogo byście mi polecili. W łomży co prawda nie mamy dużego wyboru dobrych fryzjerów, ale może znacie kogośc kto bardzo trendy ścina i niespiepsza formy? Dodam, że mam 18 lat i nieboje sie diametralnych zmian.
Dziękuje za pomoc i jeśli juz podzielcie się swoimi odczuciami na temat fryzjerów, z kórych usług miałyście (nie)przyjemność kożystać.
Pozdrawiam.

Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle przesłuchani...

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: odważny dobry fryzjer

"Dodam, że mam 18 lat i nieboje sie diametralnych zmian"
To brzmi jak ogłosznie matrymonialne :P

Nie znam się, ale jak szukasz czegoś trendy to jest taki salon fryzjerski o tej nazwie :P Ale nie polecam, no chyba, że lubisz stać w kolejce 2 dni.

A jeśli chcesz znać moje skromne zdanie, to Ja lubię włosy w kolorze czerwoym, jak Milla Jovovich w filmie "Piąty Element". Bardzo seksi :)

--
Samotność to emocjonalna trzeźwość.

Otworzyło się jakieś nowe studio fryzur na ul. Wyszyńskiego (obok Intercosmetics). Tam spróbuj.

Pozdrawiam

MrS tam było dawno ale nazwa może nowa hehe
Sporo osób tam przesiaduje

Kiedyś fajnie ścinała Emilka (ul. Kazańska), ale chyba dobre czasu już minęły. Na Mazowieckiej 1 też jest podobno dobry fryzjer, ale nie wiem który, bo są trzy salony.
A może ktoś mi podpowie, jak się ściąć, bo mam dość lokowane włosy i za nic nie da się ich wyprostować. Naprawdę mam problem z dopasowaniem fryca.. :|

NiemoralnieNormalna

Na łyso ;-)))

Pozdrawiam

Nowy lokal na Wyszyńskieko rzeczywiście jest nowy i nie mów Ptysiu jeśli nie wiesz, że jest on już dawno.