Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Sportowy motocykl |
Witam. Mam od dawna w planach kupno tzw. ścigacza. Jestem w temacie raczej początkujący, więc chętnie zapoznam się ze zdaniem starych wyjadaczy, jaki motocykl polecacie?Myślałem nad kawasaki ninja lub jakąś Hondę cbr. Dodam, że interesuje mnie coś o konkretnej mocy a nie 125.Z góry dzięki za wypowiedzi, pozdro.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Sportowy motocykl |
jak jesteś początkujący to nie przesadzaj z mocą , jeździłeś już motórem ? koziol0
|
|
Kwestia tego ile masz pieniędzy. Ninja jak i CBR to bardzo fajne motory. Jeżeli jesteś początkujący to radzę uważać z mocą. ZX7RR ma chyba coś ok. 130KM i nie jest to mało! Fajne są jeszcze Suzuki GSX-R tylko te po lekkim lifcie Model K2 chyba. Pozdrawiam
|
|
Jeździłem jeździłem :) Mówiąc 125 miałem na myśli pojemność, to dla mnie raczej motorower, 130koni to już coś, a chcę na maszynę przeznaczyć tak koło 10000zł.
|
|
Motocykl musi być przede wszystkim w dobrym stanie, marka to drugoplanowa sprawa. Rozejrzyj się może na początek za jakąś sześćsetką. Jeśli chcesz kawę to 636 dość fajny sprzęt :)
|
|
Do 10k i podobnej mocy spokojnie znajdziesz Ninje, CBR, nawet jakąś Yamahe R6 lub tego GSX-Ra. Kwestia gustu i tego na którym będziesz czuł się najlepiej. Mając 10k chyba bym wybierał z tych dwóch ostanich. pojemność 600-750ccm spokojnie starczy. Większe pojemności nie znaczą lepsze (szybsze).
|
|
Wiem wiem, dzięki za opinię. Pierwszoplanowa sprawa to właśnie stan maszyny, nie chodzi o to, żeby był najszybszy, bo nie mam zbyt dużego doświadczenia co mogłoby się źle skończyć ;) Nad Suzuki też się zastanawiałem jednak jakoś najbardziej podchodzi mi Ninja.
|
|
Moto Honda CBR 900 RR FireBlade sc33
|
|