środa, 04 grudnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Pomoc prawna-prawo rodzinne

Witam,czy może ktoś jest w stanie mi udzielić odpowiedzi na pytanie-czy dziecko,które osiągnie pełnoletność może zrzec się praw do swojego ojca?(matka dziecka od kilku lat ma rozwód z ojcem).Chodzi o to,żeby w przyszłości,gdy ojciec np.zachoruje,nie będzie miał pieniędzy na utrzymanie to jest przepis,że może żądać alimentów od własnego dziecka...i w tym momencie gdzieś mi się obiło o ucho,iż istnieje taka możliwość zabezpieczenia się przed tym...dziękuję za pomoc...

Człowiek jest jak szkło,dopiero go poznasz,gdy się nim skaleczysz...

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Pomoc prawna-prawo rodzinne

Napisz na mój email powiem Ci co ja wiem w tym temacie. Nie jestem prawnikiem, ale wiedzę posiadam od osob, która coś w tym kierunku wiedziała.

dziękuję,ale nie znam Twojego adresu e-maila...

Człowiek jest jak szkło,dopiero go poznasz,gdy się nim skaleczysz...

moze. jak np zle zajmowalas/es sie swoim dzieckiem a ono pojdzie do sądu i tak powie to jest duze prawdopodobienstwo ze nie bedziesz mogl/a rzadac jakiejkolwiek pomocy z jego strony w przyszlosci. takze poki jest czas i stary jeszcze ogarnia to prowadz dzieciaka to sadu zedby go nie wykorzystywal w przylosci jako zrodlo dochodow. tak jest bardzo czesto w naszymj swiecie.. przede wszystkim zglos sie do radcy prawnego i ci wszystko wytlumaczy i doradzi. zycze powodzenia

ja tam radziłabym udać się do Pani radczyni która pracuję w Centrum Interwencji Kryzysowej na Wojska Polskiego, który jest pod kierownictwem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, tam odpowiedzą Ci na takie pytania, wiem bo sama korzystałam tam z porad prawnych, tylko najpierw trzeba zadzwonić i umowić się na spotkanie, zupelnie za free a taka pomoc zawsze się przyda