wtorek, 18 lutego 2025 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
serwis laptopów

hej hej:)
mam pytanko.
Gdzie jest najlepiej oddać do naprawy laptopa w Łomży??
Z góry dziękuję.

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: serwis laptopów

zależy co mu jest.

Już tłumaczę:)
w kwietniu laptop chciał spróbować jak smakuję cin cin ze spritem. Nie spodobało mu się jednak ten smak i odmówił posłuszeństwa. Został naprawiony i działał bez zarzutów.
Teraz (prawdopodobnie przez tamte wydarzenie) nie działają niektóre klawisze.
Nie mogę oddać go do tego samego salony, gdyż studiuję gdzieś indziej i nie opłaca mi się jechać specjalnie do tego miasta by zawieść laptop do naprawy.
Poszukuję zatem bardzo dobrego serwisu komputerowego w Łomży.
Wiecie gdzie mogę znaleźć taki serwis???:)

Prawdopodobnie sklejają się klawisze od spodu, można to naprawić domowym sposobem wyciągając blokujące się klawisze i przeczyścić.

Legends may sleep, but NEVER die ...

Dzięki wielkie spróbuję i jak coś to się odezwę :P

hmm...

i nie działa..
nie wiem czy dobrze robię, ale zdjęłam klawisze, przeczyściłam i nadal nie działają.
Po zdjęciu klawiszy próbowałam wcisnąć przycisk, sprawdzając czy działa i nie reagował.
Może ktoś mi powie czy dobrze robię??
Może ktoś zna dobry serwis komputerowy w Łomży?? dzięki

Tak jak napisał Jony_Cage może być tak , że klawisze się skleiły , można spróbować przeczyścić . Jeśli dalej nie reagują niestety będzie trzeba wymienić klawiaturę :) . Miałem podobną sytuacje , u nas w rodzimej Łomży mało kto chciał podjąć się wymiany,a podejmując się, to za zbyt dużą stawkę. Polecam przejrzeć na allegro , znaleźć klawiaturę do danego modelu i samemu wymienić albo poprostu dać komuś wymienić , nie jest to zbyt skomplikowane :) Zawsze jest możliwość podpięcia zewnętrznej klawiatury pod USB :)

Pozdrawiam:-)

hej hej