środa, 30 lipca 2025 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
solidny mechanik

Czy ktoś może mi wskazać uczciwego i solidnego mechanika, któremu bez obaw można powierzyć do przeglądu lub ewewntualnej naprawy autko marki SEAT?

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: solidny mechanik

serwis seata :)

W serwisie zapłaci 2 razy tyle i nie powiedziane , że lepiej i solidniej wykonają swoją pracę.

z czystym sumieniem moge polecic J. Lewicki na ul. Strojna 1

Spróbuj na Polowej w podwórku naprzeciwko sklepu Avans, jeżdżę sam tam już od kilku lat i wiem co on potrafi. Nie ma marki, której nie zrobi a ja osobiście nie mam żadnych zarzutów do tego warsztatu i bynajmniej nie zamierzam zmieniać. Pozdro.

A ja swoje samochody naprawiam na placu WZGS /byłym placu/ w firmie lasvegas i jestem zadowolony, gość nie zdziera a stała klijentelaa ma upusty.

Polecam Pana Kempistego róg Zawadzkiej i Sikorskiego

jsb2

Tylko nie na Polowej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Facet przyjmuje samochód, pięknie ładnie( nie licząc syfu), a potem czekasz, czekasz, czekasz !!!!!!!!!!!!!!!!

Rano otwiera maski aut stojących na placu i nic w nich nie robi( choć wygląda to inaczej), potem twierdzi że trzeba poczekać na część !!!!!!, na fajrant zamyka, a rano znowu otwiera i tak do skutku.

NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Człowiek niesłowny, niedokładny, auto oddaje nie sprawdzone czy wszystko gra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dzięki za pomoc, czy to jest adres z Łomży, jeśli tak, to jak tam dijechać, nie zetknęłam się jeszcze z taką nazwą ulicy i nie wiem w jakich jest ona okolicach

Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 

Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:

Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.