Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Lidl suszarka lomza pomoc |
Witam szukam osoby ktore zakupily w LIDLU 10-15 dni temu suszarke do wlosow firmy silwer . potrzebuje paragonu jezeli mogla by jakas pani odstapic mi paragon zakupu byla bym wdzieczna . powod ? taki ze chce oddac na reklamacje kabel sie wogule nie odwija z niej . z gory dziekuje . moj gdzies sie zawieruszyl a szkoda :( jezeli mozna zwrocic :) .W zamian Dobra duza czekolade oferuje . moj nr kontaktowy 798789482 .
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Lidl suszarka lomza pomoc |
Jeżeli zna Pani dokładną datę zakupu oraz (mniej więcej) godzinę to może Pani poprosić kierownika sklepu o odnalezienie paragonu :)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Lidl suszarka lomza pomoc |
Ale jaja odnalezienie paragonu
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Lidl suszarka lomza pomoc |
sprobujemy w ten sposob z gory dziekuje .
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Lidl suszarka lomza pomoc |
Zgodnie z prawem podstawą złożenia reklamacji jest wada zakupionego towaru lub usługi. Paragon jest jednym z wielu możliwych dowodów zakupu, jaki konsument może przedstawić sprzedawcy zgłaszając reklamację. Gdy paragon zniszczył się, wyblakł albo zaginął, dowodem może być np. potwierdzenie płatności, wyciąg z rachunku bankowego, e-mail czy zeznanie świadków. Paragon jedynie ułatwia złożenie reklamacji.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Lidl suszarka lomza pomoc |
w takim razie jak udowodnisz zakup? kolego potwierdzi?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Lidl suszarka lomza pomoc |
Po prostu kup drugą suszarkę i już masz paragon a na drugi dzień odnieś tą zepsutą i po problemie. Lidl oddaje pieniądze bez problemu a na oddanie masz 7 dni od chwili zakupu. Zrób tak a DLACZEGO by nie!!! ____________________________________________________________ Ludziom uczciwym zawsze należy oddać sprawiedliwość. A nieuczciwym, pieniądze.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |