Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
w którym banku założyć konto? |
W którym z banków z oddziałem w Łomży najlepiej założyć konto? Nie bardzo orientuję się jakie banki mamy w Łomży więc proszę o pomoc. Jestem studentem, nie pracuję. Potrzebuję jakiegoś taniego konta.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: w którym banku założyć konto? |
ja jestem studentem place 2 zeta za prowadzenie plus zeta za kartę czyli 3 zeta co miesiąc:) kredyt bank mi pasuje od paru lat. na pewno są lepsze alternatywy ale jakoś mi pasuje i nie zamierzam zmieniać banku bigi2004
|
|
pko bp
|
|
Jeśli chodzi o dostępność do bankomatów to jednak PKO BP w tym temacie przoduje. Natomiast jeżeli chodzi o koszty prowadzenia konta to wybierz M bank.
|
|
ING Direct
|
|
PKO BP - dostepnosc bankomatow jest dobra.. gorzej z kolejkami, nie tylko w bankach, ale i w bankomatach!! Mam tam konto, ale czasem, żeby załatwić sprawę trzeba stać w kolejce nawet ok. godziny :/
|
|
zakladaj w ing maja najlepsze warunki i oprocentowanie 4.25 w skali roku a jezeli zrobisz w miesiacu zakupy za laczna sume 100zl prowadzenie konta masz za frajer w innym przypadku placisz im 2 zeta za miecha
|
|
za 2 zeta za karte reszta jest za free
|
|
...a po co Ci oddział? ...chyba najlepsze będzie konto w Inteligo - w pko możesz normalnie wpłacać kasę i korzystać z ich bankomatów... a płacisz tylko złotówkę miesięcznie za kartę... _____________________ Kefas "Bo im tylko o to chodzi Abyś sam sobie szkodził Abyś sam nie mógł myśleć Abyś sam nie mógł chodzić"
|
|
w bbanku spermy se zaloz konto :D dziewczyna ma koktajle gratis gwarqntowane :D [gif]boobs.sorkmos.com/animatedboobsom-143.gif[/gif]
|
|
W Kredyt Banku byłem 2 lata ponad i nie polecam... nie ma takiej rzeczy chyba której by nie potrafili spieprzyć... Osobiście polecam mBank "I choćbym szedł ciemną doliną, zła się nie ulęknę, bo sam jestem największym skur******* w tej dolinie..."
|
|