niedziela, 13 lipca 2025 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Narodowy Fundusz Zdrowia

słyszałem że Białostocki NFZ będzie musiał oddac do centrali w Warszawie 33mln zl dlaczego nie trafia one do Lomzy i Suwalk na podwyzki dla lekarzy i pielegniarek

brakuje co niktorym na kampanie wyborcz

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Narodowy Fundusz Zdrowia

usłyszeć, to można wiele ciekawych rzeczy...

podaj link do zestawienia rachunkowego....

---------------------------------------------------------------------------------------------------

mark te pieniądze nie mogą iść na podwyżki dla lekarzy, bo były przeznaczone na inne cele np: lekarstwa, badania itp.
Poniewaz lekarze nie chca pracować /nie przyjmują w poradniach, nie chcą przyjmować na oddział, nie dają skierowań na badania/ to te pieniądze nie zostały wykorzystane i zasilą mądrzejsze szpitale.
Nie jestem księgową ale tak mi się wydaje.

Oczywiście za te fanaberie medyków cierpią łomżyńscy pacjenci .

Pielęgniarki tak trzymac to Wy najlepiej wiecie jak wygląda np dyzur nocny pana doktora

DiDi

tak w Łomży tylko pielegniarkom i sanitariuszom można dziekować za dbanie o dobro szpitala dla nich podwyżi powinny być Lekarzom won!!!wstyd i hańba co wy robicie z naszym szpitalem który jest dobrem całej łomzy

jestem ciekawa, czy ktoś z was kiedś leżał na neurologii w Łomży, nie życzę nikomu, by musiał korzystać z opieki tamtejszych pielęgniarek. widziałam leżącego pacjenta, który po kilku tygodniach z tego oddziału poszedł na oddz. rehabiltacji, był tak brudny, że podejrzewano go o chorobę skóry.
Jest jednak możliwość na różnych oddziałach zapewnienia sobie tzw. "prywatnych nocy". wygląda to tak: płaci się kokretnej pielęgniarce, aby była stale na twoje zawołanie. czy ktoś o tym pisze, mówi? NIE! a jest to Fakt.

mark